Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Å gå ut på byen igjen etter det ble slutt mellom deg og bf? Høre ut som enkelte sier at, man ikke bør gå ut på livet før en stund etter samlivsbruddet. Men er det galt å gå ut med venner da når bf har barna?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Er vel ikke akkurat det å gå ut med venner folk mener Å gå ut med venner er bare positivt, selv om ungene er hos faren eller ikke. Men å kaste seg inn i et nytt forhold om du ikke er helt ferdig med det forrige er en annen sak. Når man blir ferdig med et forhold er veldig forskjellig. Når jeg og far til barna gikk fra hverandre var jeg ikke klar på over et år, selv ikke for en flørt. Det forholdet jeg fikk da varte en stund og var alvorlig. Men likevel var jeg klar for et nytt forhold kjapt. Gikk mer eller mindre fra den ene til den andre. Han jeg har et forhold til har vært i et langvarig forhold, og har brukt 6 måneder før han var klar til et nytt forhold. Kjenner også andre som er klare for forhold etter 5 år, andre starter jo før det er slutt med forrige.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 når far har barna så syns jeg du skal gjøre det du selv vil. om det er og date, gå ut med venner eller sitte hjemme som alle andre dager så ett fett så lenge du gjør det du har lyst til.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Det var venner jeg mente... Har snakket med noen venner som har veldig lyst til å dra meg med ut på nyttårsaften, og har selv veldig lyst til å gå ut. Kan ikke huske sist jeg gjorde det. Men jeg bor på et lite sted, og noen mener at folk kan misforstå hvis jeg går ut med mine mannlige venner... Men har lyst til bare å drite oppi hva folk mener om det, det er snakk om mine venner, og har jo lyst til å finne på noe sammen med de enten menn eller kvinner... Hilsen HI
Tomine is my star Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Syns virkelig du ska drite i hva de folka kan tro..gå ut å kos deg du,med god samvittighet! Ingen som har noe med hvem du går ut med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå