snurkle Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Men det var nå moro så lenge det varte hehe.. Jeg har lurt flere i fella før, og det er så gøy når folk gidder å bli sinna. Jepp, fritidsproblemer, men skal heldigvis ikke så himla mye til for å more meg heller ;-p Jeg har forøvrig to brukerkontoer til, hvorav en er en relativt velkjent figur her inne.. Noen som kan gjette hvem jeg er?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 gidder ikke, det er barnslig å teit. tror ikke det er noen som bryr seg.
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Den skal du ha. Du turte å innse at slaget var tapt. Sånt liker jeg. Det tok deg litt tid dog.......................du burde oppfatte raskere når andre har bedre kort på hånden. Spørsmål: hadde du innrømmet det hvis bevisene ikke var så knusende? Og.....var det deg som ba om at innleggene ble slettet? Jeg har ikke hatt det så morsomt på lenge.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Den som gir seg er en dritt;)
snurkle Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 Selvfølgelig hadde jeg ikke innrømmet det om ikke du hadde bevis!!!!! Den som gir seg er en dritt hehe. Jeg mistenkte riktignok at du hadde noen gode kort der ja, men kunne jo vært en durkdreven pokerspiller også ;-p Men jeg har da ikke bedt om å få noe slettet, hvorfor skulle jeg det? Er jo bare moro, må vel ha vært den hårsåre mamma25 det da. Hadde faktisk aldri trodd modde hadde giddet å bry seg med sånt... Godt at du moret deg da, da var vi to hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå