elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 hva kjøper dere allerede før fødselen??? det mest nødvendigste er jo, vogn, seng, bilstol, stellebenk, å litt klær??? altså, vi trenger strengt tatt ikke en voksipose når barnet kommer i mai?? den trengs vel ikke før til høsten så den kan kjøpes etter att barnet er født? kommer dere på mere?? hva vil dere gjøre?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Nå har jeg høstbarn fra før av da, så er jo litt blank på dette jeg også. Ville kjøpt lammeskinn i tillegg til det du nevner her, kanskje? Brukte det masse til snuppa, og det varmer når det er kaldt og kjøler når det er varmt
mammatilsommeren Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg skal ha baby slutten av juni og har allerede vært og kjøpt en del. Men det meste har jeg kjøpt på salg. Lindex og de fleste store kjedene har masse babyklær på salg nå. Har kjøpt en del body og pysj. Dette har jeg hørt er "forbruksvare" Kjekt å ha mye av. stellematte, håndklær og noe leker er også på plass. Jobber på et kjøpesenter så følger ofte med på hva som skjer. Men av klær har jeg mye body med lange og korte armer, noen bomullsbukser og sparkebukser. Innkjøp av vogn, seng, badebalje, stellebord og diverse har jeg ikke kjøpt inn, venter også på salg der, man kan spare en del! Tror ikke vogna jeg skal ha kommer på salg, men stellebord og seng kan man spare noen lapper på! Vinterpose har jeg ikke kjøpt, venter til høsten kommer. brystpumpe venter jeg også med, ikke sikkert jeg trenger det, så greit å prøve seg litt fram først! Ammepute fikk jeg også kjøpt meg og en del sengetøy. Litt crazy av meg å kjøpe så mye allerede nå. Men barn skal jeg ha uansett og kommer til å trenge disse. Er bare litt over to måneder, men prøver jo å tenke positivt og gleder meg masse til magen begynner å vise seg. barnerom skal vi ikke gjøre noe med før slutten av januar, da får vi sannsynligvis vite om det blir gutt eller jente, vi tar det derfra. Men ikke noe stress med barnerommet enda, men vi må male om og rydde en del. Ja dette ble litt langt dette... Lykke til!
bullebull&gullegull Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk vippestol av venninna mi til jul. Hun fikk kolikkbarn sommeren for 2 år siden og stolen var en stor avlastning for henne. Ser ikke for meg meg gå på vippestoljakt hvis jeg får et kolikkbarn. Jeg har store planer om å ha det meste jeg trenger for de første tre månedene klart, av store ting og sånn i allefall. Jeg vet ikke helt hvor mye shopping en kan klare hvis man har en som gråter 24-7.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har skrevet en liste over ting som skal handles inn før den lille kommer: Barnevogn Vugge og seng (en til stua og et til soverommet) Stellekommode Bilsete BabyCall Babyteppe Tåteflaske Smokker Vippestol 6-8 langermete og kortermete bodyer 3-4 sparkebukser 2 pysj 1-2 jakker 1-2 luer 6 gulpekluter 6 siklesmekker Får sikkert noen klær når den lille kommer også :-)
kajfla Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 På princess har de kjempe billig gasskluter og smekker og håndkle, laken ja masse. på kid har de tisselaken,veldig greit å ha under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå