Gå til innhold

Hva er det peneste guttenavnet da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin-Brian....... i sammen var litt voldsomt. men fine navn her for seg da:)

 

Jeg liker Andreas, Mathias, Mads, Nickolai og Jonas!

Skrevet

Sigmund, Edmund, Edvard, Askil, Abel, Sigurd ...

 

Med unntak av Ed-navna er de nok en gang herlig ubrukelige på engelsk.

Skrevet

Andreas!!!

 

Men nabogutten heter Edvard. Fint navn!

Skrevet

Johan

Skrevet

Det må jo bli Andreas ;-)

Skrevet

foruten navnet på lillemann så er Rasmus det flotteste guttenavnet.

 

men ser at her jeg bor ser det ut som Daniel, Noah, og Casper er de mest populære, har flere pr. avd. i barnehagen. og med 3 daniel på småbarn så kan man jo trykt si at det må være poppis nå.

 

 

Skrevet

tengel og waldemar

Skrevet

Philip, Balder, Olve og Oscar Det sistnevnte er vel egentlig favoritten min da :)

Skrevet

Liker Brage, Vegard og Varg, navn med litt kraft i... Likte faktisk Edvard og, aldri tenkt over det navnet:)

Skrevet

kristoffer, kristian, cornelius, sondre, sigurd, torben.

 

men det er sikkert fordi jeg forbinder navnene med noen fantastiske mennesker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...