2-barns mor Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Skal kjøpe bæremeis snart og lurte på hvilken vi skal kjøpe. Må legge til at det er ganske stor høydeforskjell på samboeren min og meg. Vi skal bruke den begge to.... Noen anbefalninger???
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hei! Vi kjøpte både Baby Bjørn sin, og et bæresjal. Må si at bæresjalet har blitt mye mere brukt enn bæremeisen. Bæresjalet sitter tettere inntil kroppen, gir mer støtte (for den som bærer), og barnet sitter bedre (med tanke på rygg).. Anbefaler deg å gå inn på www.tettinntil.com . Der introduserer de flere måter å bære barnet på. Du kan også spørre folk inne på forumet der inne, de hjelper deg gjerne! Lykke til!
2-barns mor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Var nok ikke bæresjal jeg tenkte på. Vi har babybjørn, men trenger han en bæremeis etterhvert som han blir større. Han er snart 9 mnd nå. men takk for svar alikevel
*Mustang Sally* Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Hei:) Istedet for en bæremeis som er stor, klompete og tung (ca 7 kg), så vil jeg anbefalle andre formsydde seler som barnet sitter ergonomisk riktig i og som avlaster vekten perfekt for dere. Jeg bærer selv 2 åringen min på 16 kg i disse. Også min 6 mnd gamle baby. Så de varer leeeeenge. Ergo Patapum Beco (personlig anbefaling) Yamo Angelpack Selv elsker jeg mei taien min, men det er knyting www.dotedot.com www.Lotusbarn.no www.babyslynga.no www.krusedull.net dette er flere annonsører her i Norge som selger disse. Ta en titt på www.barnvedhjertet.no for å lære mer om du er intr Håper du finner noe du liker.
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Vi har kjøpt Bergans bæremeis til mini. (Den med "tak"). HAr ikke fått prøvd den ute ennda da, bare tørrtrena på stua, men han sitter iallefall godt i den og virker som den kan reguleres i det uendelige for å tilpasses ulike bærere. Gleder meg til å begynne å ta småen med på fjellet når våren kommer:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå