Kystrøya Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Ikke fra Bodø, men har bodd her noen år nå. Termin 4/3
M_og_K Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Bodd i bodø noen år jeg og. Termin nyttårsaften.
mamma<3<3almira sofie Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 jeg bor i Bodø og har termin 23 januar : )
Kystrøya Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Bruker noen av dere å være på BiM treff på en kopp da? Har enda ikke kommet meg avgårde dit, men hadde jo vært koselig å bli kjent med noen flere gravide i byen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå