rødhette* Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Når dere bytta ut sprinkelsenga, hvilken dyne brukte de i vanlige senga da fra starten? Hvor gml var ungene da?
blir 3 barnsmor Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 eldstemann begynte med juniorseng når han var 2 år og 4 måneder . han brukte da vanlig voksendyne .. når yngstemann skal over i juniorseng til sommeren tenker jeg at det blir juniordynen en stund til . . man merker jo når dynen er for knapp !
rødhette* Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Joda, det gjør man. Bare funderer på om det virkelig er lurt å ha juniordyne først, eller om det bare er like greit å hoppe over den og gå rett på vanlig dyne. Han har nå den 80x100-dyna i sprinkelsenga, og den funker fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå