Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Trenger hjelp til å håndtere og forholde meg til velutdannet mann på 41 år som ikke helt vet om han vil bli far lengre eller ei. Flyttet inn her og overtalte meg til nok et svangerskap men ombestemte seg da jeg var 15 uker på veg.. Bor her fortsatt, men har skaffet seg ny vennekrets som ikke skal vite om meg etter hva jeg skjønner, ringte for å høre hvor han hadde lagt noe og får kjeft ( skjønner etterhvert at det er flere i bilen, kjedelig med gravid samboer da, særlig når de andre skal tro du er en flott fyr ! ). Hvor mye tid trenger en voksen mann til å finne ut hva han vil? hvor lenge skal jeg ta alt ansvar her før nok er nok ? er rimlig utslitt ! noen som har håp om bedring etterhvert eller ?? blir utslitt, sover elendig når jeg aldri aner om han kommer hjem om natta eller ei, evt når... blir jeg alene om fødsel og barnn elller ei ? etc , alt for mange spm til en som nekter å prate...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Er han 41 år???? høres jo ut som en på 23 det der... jeg er selv ung og har mange venninner på førsten av 20 årene som har opplevd det samme, de har faktisk stikki eller kastet fyren ut og fått det så utrolig mye bedre... kjenner til og med ei jente som fødte nå i september med bestevenninna ved sin side.. hun har det bedre enn når far var inne i bilde iallefall... men du må jo for all del gjøre som du ønsker men du fortjener bedre spørr du meg!!! alle som bærer fram smårollinger fortjener støtte og ikke minst respekt fra sine respektive:) du får ha et riktig godt nytt år så får vi håpe han blir truffet av en rakket eller noe så han ser hva han har forran seg før det er for seint:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 joda, 41 år , god utdannelse og jobb, virker reflektert nok for folk som ikke kjenner til hvordan han ter seg i heimen. Er vel noe av det som gjør det vanskelig, hadde han vært ung og umoden hadde jeg vel kunne "bortfoklare " litt mer av oppførselen. Fortsett med ønskene !
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Høres ut som det er eksen min du beskriver. Kast han ut,det gjorde jeg, Det er nå nesten 5 år siden og har det bedre enn noen gang, Det var tøft i begynnelsen,men greide meg fint med mye hjelp fra gode venner og familie. Er nå lykkelig gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå