tina_mor Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Var innom Dib-treff sidene - men dårlig med respons asså: Noen her inne da?? Tina
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 jeg bor på grua )
tina_mor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Hei hei.... Bor litt lenger opp i innlandet hehe Nærmere Gjøvik Ser du har en født i juli du også ja....kos med de nå. Snuppa her sovnet fra mat og alt i sted...sovet på 2-dre timen nå... Tennene som hjerjer litt stakkars... dere da?
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg bor i Lillehammer. Har en sønn på snart 3 år og en datter på 11 mnd. Selv er jeg 21 år
tina_mor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Så fint navn du har valgt på jenta di:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 han klør i munnen og tygger på alt, men det har vært sånn lenge nå, og fortsatt ikke noen tenner. vi sliter litt med søvn på natta, og dagen innimellom, men det er i bedring. han er en blid og go gutt på dagen hvis han får nok søvn. liker desverre ikke å ligge noe særlig på gulvet alene. så jeg får ikke gort så mye her... men goe er de
tina_mor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 hehe - ja da bør de tannebissene komme snart vel Ammer du? våken mye om natten eller? Vi startet litt med velling/og/eller grøt for en ukes tid siden. Tar en liten porsjon på ettermiddagen....virker som det fungerer bra. Hun får mme i tillegg.....sover bra på nattestid.....foreløpig iallefall...skal nå aldri si aldri på den søvnen da hehe
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 jeg ammer ikke, han får bare MME. Han får grøt morgen og kveld. han har våknet ofte omnatta og hatt vanskelig for å sovne igjen selv om han er trøtt, ligger å kaver i flere timer, men det har blitt litt bedre nå faktisk ) sover ca 1 time 3 ganger om dagen.... er vel greit det....?!
tina_mor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2007 Snuppa her får også mme. Hun sover ikke så mye på dagen lenger.....men elsker og ligge i lekegrinda med lekene sine og baby'gym'en. Ler så hele grinda rister --hehe nesten da iallefall hehe Hva slags grøt gir du?? Vi prøvde litt eplegrøt, var visst kjempegodt, men hun fikk litt luftsmerter.... Gir litt havregrøt fra Nestle nå da.....og litt epledrikke fra Hipp - den er visst kjempegod...........
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 lillegutt får bare maisgrøt enda.... og middagsglass.... han liker det meste....
tina_mor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2007 hehe - ja de liker det meste - bare det er lit MAT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå