tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 jeg hører ikke lenger babyen i den, den bare suser når det er babygråt i nærheten. altså den slår seg på når babyen gråter eller noe, men det bare suser i calle'n, hører ikke om det er babygråt eller hosting. andre som har opplevd dette? tåler den ikke være ute (i vogn)eller? eller er det pga dårlige batterier? jeg bytta, men det ble ingen endring hm hm..
jippiii Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 ja, akkorat sånn er min også!har bare hatt den i en uke.....!da suste det bare om dynen eller noe be sparket i, og virket når babyen gråt o.l. men nå bare suser den...fostår ikke helt det nei, rare geier!den skal jo være bra den, kom vertfall best ut i test på tv2hjelper deg.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 hm..merkelig jeg testa med å bruke den med strømadapter og ikke batterier, og da hørte jeg bebis igjen;) og så 'dempet' jeg den VOX greia men den må jo funke med batterier og da, liksom det som er viktigst, så man kan ha den når bebis sover ute. ja den skulle jo være best i test og da regner jeg med at den skal funke bra med batterier og tåle å være ute.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 må prøve med strømadapter jeg også da! men rart allikevel! kanskje vi som ikke kan sjikkelig med den:-)
DiddiDaddi Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Vi hadde samme problem, og det hjalp faktisk å bytte batteri selv om vi hadde satt nye inn. Nå bytter vi bare når det suser, også fungerer den fint igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå