Gå til innhold

flere som ikke har pakket sykehusbaggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe 7 dager igjen til termin..ikke fått somlet meg til det enda...er jo så mye snakk om denne bagen..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 7 uker nå med en truende for tidelig fødsel hengende over meg,så nå vasker jeg klær og har begynt på å pakke baggen

Tørr søren me ikke vente mere og samboer maser på meg hver dag om at vi må pakke den i tilfelle:=)

Har vel ordna alt i løpet av uka:=)

Skrevet

har over en mnd til termin og føler jeg har all tid i verden på meg... har vært på sykehus en gang med mye regelmessige kynnere og da ble det bare tannbørste og rent undertøy i veska... litt stress. men nå trorjeg alikevel at jeg kommer til å ha null problemer med å pakke når fødselen er i gang. innser liksom ikke at jeg er høygravid her..

Skrevet

Baggen har vært klar lenge, men plutselig var det ikke klær i skapet så jeg tok ut av igjen.. Og nå når vannet kanskje er på vei til å gå så tror jeg kanskje jeg må gå over å sjekke hva jeg mangler.. Men er ikke helt klar for dette nå altså.. Vil ikke innse at det kan komme en baby i løpet av ett døgn OM det er vannet som pipler eller om det er bare meg som har utrolig dårlig knipe kontroll nå :P

Skrevet

Har ikke pakket jeg heller - termin om 12 dager; føler jeg har alverdens tid, men man kan jo bli lurt :-)

Skrevet

Jeg hadde pakket min for noen dager siden (10 dager til termin), men nå pakker jeg om litt igjen. Må få med det flotte hentesettet som oldemoren har strikket!

Også sitter jeg her med morgenkåpe i fanget, mon tro om den bør være med?? Hadde trengt plassen til videokameraet, i tilfelle sambo føler for å forevige mine smerter...

Dere som har hatt noen barseldager før, brukte dere morgenkåpa???

Skrevet

har bare lagt fram noe av det vi skal ha med, men ikke pakket noe bag nei!!! alt er klart til barnet.. en uke igjen ;)

Skrevet

Man skulle nesten tro at babyene ikke kom ut uten denne bagen;-) Jeg har begynt å finne fram noen bodyer og hentedressen, men lurer fælt på denne morgenkåpe som tar så stor plass - trenger jeg den??? Også lurer jeg på om jeg skal ta med gravidebukser eller en gammel joggebukse uten den mamma-magen. Det tar jo tid før magen blir borte?

hehe. Ender vel opp med at gubben pakker mens jeg står dobbelt i gangen med rier...

Skrevet

6 dager til termin og bagen er ikke pakket,... Føler meg ikke klar for det ennå, hehe, så det skjer vel når fødselen starter eller noe. :)

Skrevet

Jeg TROR jeg har pakka den ferdig, men har vel i grunnen ikke det.

Toalettsakene får jeg aldri somla meg til å pakke ned, dessuten er jo de i bruk daglig uansett.

Det jeg har pakka hittil er:

Til meg:

2 kosebukser og 1 tilhørende jakke

4 par sokker + 4 truser + 2 amme-BH'er

Ammeinnlegg

2 singletter, 1 t-skjorte, 1 genser

Strømpebukse

Brystvortekrem + brystskjold

Til baby:

2 bodyer

2 par sokker

1 sparkebukse og en annen bukse

Hentesett (bukse, jakke, lue, votter og sokker, strikket av min mor)

Tynn lue

Pledd + bamse

Jepp...

Skrevet

Den har jeg ikke pakket ennå, er enda 6 uker til termin, så det blir noen uker til før jeg gjør det.

Skrevet

har 6 uker til termin, så jeg stresser ikke :o)

Til dere som lurte på morgenkåpe: Jeg hadde det med sist, og kommer til å droppe den nå. Den var vannvittig stor plass, og jeg brukte den 1 gang på 4 dager... Brukte joggebukser og sykehusskjorte i stedet.

Skrevet

Har ikke pakket enda, og venter nok en god stund til. 40 dager igjen ;)

Skrevet

Ikke pakket her- to uker igjen.

Men jeg vet jo sånn ca hva jeg skal ha med meg, det er ikke verre enn å ta med litt klær til babyen og meg, bleier, bind og toalettsaker.

Det jeg er mest redd for å glemme, er kamera, lader og iPod. Men til syvende og sist tror jeg nok jeg husker på det.

Skrevet

Har ikke pakket enda, har 8 uker igjen. Men jeg tror ikke det er så lenge til før jeg skal pakke litt...gleder meg:)

Skrevet

Har begynt så smått, men føler liksom at jeg trenger klærne til vanlig. Toalettveska er klar, for den har jeg alltid klar. Og klær til baby har jeg nesten ikke, så det blir det andre som må fikse mens jeg er på sykehuset. Har kun votter, jeg! Og klær til sykehusoppholdet får de vel på sykehuset?

Legen min har mast siden jeg var i uke 30 at jeg må begynne å pakke bagen, og da ble jeg litt bekymret om han mente jeg var klar til å føde, men neida, sitter her ennå, heldigvis! 15 dager igjen!

Skrevet

Tja...har pakket undertøy og en bukse...hehe

Men har good tid enda da;)

Skrevet

JEg har IKKE pakka sykehus bagen, og tinga jeg skal ha nedi er fordelt på 4 plasser.. Noe er hjemme i min egen leilghet, noe ligger hos mamma, noe må jeg handle på butikken og noe ligger her hos kjæresten.. Sååå jaa:) he he:)

Skrevet

(Nervøst) He he...3 dager over termin - ikke pakket enda...

Men skrevet huskeliste nå da...

Skrevet

Nå er det 9 uker til jeg har termin da, men regner med jeg ikke kommer til å pakke noe bag før jeg får rier. Forrige fødsel tok laaaaang tid, og da pakket jeg før vi dro til føden. Bruker uansett de klærne og toalettsakene som jeg skal ha med meg, så kan ikke pakke så mye på forhånd =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...