Gå til innhold

Hjelp!! Betaling ved barnepass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal mulig passe en gutt på min egen sønns alder (4) noen ettermiddag/kvelder/netter fra nyåret da mamman hans trenger litt hjelp mens hun er på jobb.

Sitter nå og funderer litt på hva jeg kan ta av betaling...

Her er tre eksempler på hvordan det kan bli:

F.eks hvis jeg henter han i bhg, lager middag og han sover hos oss, jeg leverer i bhg dagen etter.

F.eks hvis han kommer etter spist kveldsmat for å sove hos oss og jeg leverer han i bhg dagen etter.

F.eks jeg henter han i bhg, han spiser middag hos oss men blir hentet før leggetid.

Synes det er så vanskelig siden jeg tidligere ved barnevakt har tatt rundt 100kr timen.

Det er jo klin umulig for mamman å skulle betale så mye så jeg tenkte å sette faste priser og droppe timeprisene.

Skal også starte som dagmamma på dagtid fra nyåret og tar da 300kr. pr. dag.

Uff... så vanskelig. Vil jo gjerne tjene litt på det og, men ikke skremme henne med ALT for dyre priser liksom...

Håper noe kan komme med forslag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ta 300kr per dag som dagmamma er det vel logisk å ta det samme eller litt mindre? Så sant gutten sover gjennom natten er det jo ikke så mye jobb....

Skrevet

Vanskelig dette her.... jeg er i den situasjonen venninnen din er i om dagen, og trenger samme type pass.

Hente i barnehagen - neste morgen =250 inkl mat, sengetøy alt

Levert - neste morgen 200 ink alt

150 kr når han ikke sover der...

Jeg ville vært fornøyd med å fått det, og det er maks hva jeg ville gitt.

Skrevet

jeg vil jo si at henting og overnatting blir mere jobb enn å få barna levert på døra ...

spesielt ved overnatting har du jo mye ansvar.

vanskelig å si hvor mye, men minst om ikke mer enn 300.

regner med at mamman du passer barnet for også har ekstra betalt for kvelds- og nattjobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...