Mille** Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Her har ungene sovet til kl halv ti hele julen, minsten på 2 år har lagt seg til vanlig tid rundt kl halv 8-8 hver kveld og sovet i over 13 timer stort sett hver natt. Utrolig deilig og ikke minst uventet! Vanligvis er de veldig tidlig oppe, spesielt størsten på snart 10 år. Deilig å føle seg uthvilt! ) Minsten sover forresten mye bedre på natta nå som hun har fått stor seng og kuttet ut sprinkelsengen. Har helt slutta å våkne på natta. )
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Vi har stort sett englebarn hele året vi.. Dem er faktisk utrolig snille..tross at vi har 3, fra 5 år til 1.. Dem legger seg tidlig på kveldene...og sover hele natta...og våkner til normal tid på morgenen..
Hjertefamilien Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Har to veldig rolige og harmoniske barn, kreative og aktive også, og ingen forandring sånn sett i forbindelse med jula. De har sovet lenger enn vanlig og koser seg nå som de bare kan slappe av :-)
Mille** Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 Hehe...ja det var jo søvnen jeg tenkte på da jeg skrev englebarn, de er stort sett englebarn til vanlig også da. Men minsten har endelig begynt å sove hele natten, det har vi ventet på en stund, og størsten har alltid vært en morgenfull uansett om det har vært hverdag, helg eller ferie. )
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 ja, her sov poden på 1,5 til 11 i går, og 10.15 i dag:o) HERRLI!!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Her har vi snille barn hele året:D De legger seg i syv tiden, sover til mellom 8 og 9 vil vi de skal sove enda lenger, legger vi dem en halvtime-time senere. Lillegutt er bare oppe å spiser frokost, og leker litt og så er det i seng igjen for å sove. Storebror han en stor kjærlighet til lillebroren sin, og er bare helt fantastisk:D Ikke vært noe særlig sjalusi overhodet. Bare litt sånn som man må regne med. Ikke noe spesielt snillere i jula..
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har englebarn 365 dager i året jeg =)
*Rutletutt* Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Så deilig da! Ikke her, nei....i natt har det vært verre enn noensinne faktisk;o/
Mille** Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2007 Huff da, rutletutt, trasig det da! Klem
*Rutletutt* Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Ja, trøsten er vel at det bare kan bli bedre;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå