Gå til innhold

Flere som har hatt englebarn i julen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har ungene sovet til kl halv ti hele julen, minsten på 2 år har lagt seg til vanlig tid rundt kl halv 8-8 hver kveld og sovet i over 13 timer stort sett hver natt. Utrolig deilig og ikke minst uventet! Vanligvis er de veldig tidlig oppe, spesielt størsten på snart 10 år. Deilig å føle seg uthvilt! :o)

 

Minsten sover forresten mye bedre på natta nå som hun har fått stor seng og kuttet ut sprinkelsengen. Har helt slutta å våkne på natta. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har stort sett englebarn hele året vi..

Dem er faktisk utrolig snille..tross at vi har 3, fra 5 år til 1..:)

 

Dem legger seg tidlig på kveldene...og sover hele natta...og våkner til normal tid på morgenen..

 

 

Skrevet

Har to veldig rolige og harmoniske barn, kreative og aktive også, og ingen forandring sånn sett i forbindelse med jula.

De har sovet lenger enn vanlig og koser seg nå som de bare kan slappe av :-)

Skrevet

Hehe...ja det var jo søvnen jeg tenkte på da jeg skrev englebarn, de er stort sett englebarn til vanlig også da. Men minsten har endelig begynt å sove hele natten, det har vi ventet på en stund, og størsten har alltid vært en morgenfull uansett om det har vært hverdag, helg eller ferie. :o)

Skrevet

ja, her sov poden på 1,5 til 11 i går, og 10.15 i dag:o)

 

HERRLI!!

Skrevet

Her har vi snille barn hele året:D De legger seg i syv tiden, sover til mellom 8 og 9 vil vi de skal sove enda lenger, legger vi dem en halvtime-time senere.

Lillegutt er bare oppe å spiser frokost, og leker litt og så er det i seng igjen for å sove.

 

Storebror han en stor kjærlighet til lillebroren sin, og er bare helt fantastisk:D Ikke vært noe særlig sjalusi overhodet. Bare litt sånn som man må regne med.

 

Ikke noe spesielt snillere i jula..

Skrevet

Så deilig da! Ikke her, nei....i natt har det vært verre enn noensinne faktisk;o/

Skrevet

Huff da, rutletutt, trasig det da!

 

Klem

Skrevet

Ja, trøsten er vel at det bare kan bli bedre;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...