Gå til innhold

Noen fra Stavanger som venter i august/september?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor på Jæren da, men det er jo ikke så langt unna!:) Bodde i stavanger noen år før jeg flytta hit. Har termin 4.september med nr 3, har to gutter fra før!

Skrevet

E opprinnelig fra stavanger, men flytta te randaberg, så ja...*vinke me armene*:) Min termin e for tiden 12 sept. tror eg :D

Skrevet

Du venter nr 3, så spennende :) Og ikke minst, gratulerer med svangerskapet! Selv er det første mann for meg. Jeg har mistet to ganger tidligere, så neste uke skal jeg på tidlig ultralyd for å sjekke at alt er ok. Gjett om jeg gleder meg?! :)

Skrevet

Jeg er ekte siddis. Har menstermin den 10. august og foreløpig invendig UL termin den 14. august.

Skrevet

Så kjekt at det er noen her inne om både er i samme område og som venter noen lunde samtidig som meg selv. Når var du på UL? Hvilken uke... Var den en spesiell grunn til at du var på UL så tidlig? Selv skal jeg på UL neste uke (jeg er da i min 8.uke), og grunnen er fordi jeg har hatt to MA tidligere.

Skrevet

Kommer fra Sola og har termin 3. september. Hadde SA i oktober, så nå håper jeg så veldig at det skal gå bra. Er så glad vi ble gravide med en gang :-)

Det blir kjekt å følge hverandre!

Skrevet

Hei:)

Jeg bor litt utafor stavanger, men går på skole i stavanger:) Foreløpig termin er 24 august:)

Skrevet

Hei Sofie 79

Jeg var på innvendig UL den 21 desember da var jeg akkurat 7+0. Jeg fikk tidlig UL fordi jeg har mistet 1 i MA, 1 i SA. Nå er jeg i begynnelsen av uke 9 etter mens termin og i slutten av uke 8 etter UL. Legen sa at UL terminen ikke var helt nøyaktig da det var så tidlig.

Håper at det går bra på UL. Har gått her og vært super engstelig, men har roet meg litt. Har blitt så utrolig dårlig med oppkast og kvalme. Og i følge legen er det veldig bra. Når jeg mistet i MA hadde jeg ikke noen slike tegn kun ømme pupper. Så regner med det skal gå bra denne gang. Har fått ny tid i januar i uke 11-12 bare for å roe meg helt.

Har du barn fra før?

Skrevet

Er fra Stavanger og har termin 1. August:) Venter nr. 2. Har også en gutt på 11 mnd. Så det blir bare 18 mnd mellom barna:)

Skrevet

Er fra Jæren, men det er jo ikke sååå langt inn? Særlig ikke etter at den nye veien ble åpnet..?

Min termin er foreløpig 30. juli, men regner med å tippe over i august på ul. Blir alltid skjøvet litt ut... Venter nr 3, har to jenter på to og fire fra før.

Skrevet

Hei Gullfunn :)

Jeg har også vært en del engstelig denne gangen pga de to MA jeg hadde tidligere. Jeg har nå vært dårlig i snart to uker, både brekninger og oppkast. Har mer eller mindre ligget på sengen/sofaen hele dagene. Men for meg så er det ikke noe annerledes enn de andre to gangene. For jeg var ganske kvalm da også. Men dette er jo forskjellig fra kvinne til kvinne, samt fra svangerskap til svangerskap.

Gleder meg sånn til ultralyden. Regner med å kunne se det lille hjertet slå. Og ikke minst så føler jeg meg mer positiv denne gangen, så jeg krysser alle fingrer og tær for at det skal gå bra denne gangen. De sier jo at alle gode ting er tre!:) Jeg skal også inn igjen på UL i min 11. eller 12.uke. Det gjør godt å vite at man bli fulgt opp og ikke minst får roet seg selv også.

Jeg har ikke barn fra før. Har du?

Skrevet

Heisann Sofie-79, og alle dere andre!

Jeg bor på Randaberg, så jeg kan nesten si jeg bor i Stavanger ;o)

Jeg har termin samme dag som deg, 20 aug :o)

Har en nydelig gutt fra før, som var 1 år i nov., så det blir forholdsvis to tette.

Den lille krabaten jeg har i magen nå, er resultatet av et fryseforsøk jeg har gjort i Haugesund. Min lille gutt er også prøverørsbarn. Så dette blir spennende :o)

Skrevet

Jeg er fra Stavanger :D

Og har foreløpig termin 2. august.

Skrevet

jeg bor i sandnes.. har foreløpig termin 6.august.

hvor skal du på privat ultralyd da? jeg vil og på det :-) har en liten på 11 mnd så blir to tette her =o)

Skrevet

Hei Sofie-79

Ååå jeg som har slappet av pga. kvalmen:( har uansett bra følelse på at dette går bra denne gang:)

Jeg har to barn fra før av, men det er fra tidligere forhold. Samboeren min har ett barn fra før så når vi er alle, er vi en ganske stor familie. Vi har vært sammen i ca 6 år. Så den lille er veldig etterlengtet. Har hatt veldig lyst til å si det i julen, men har ikke helt våget. Min eldste er den eneste som vet noe ennå. Lykke til på ultralyden, det går sikkert bra. Ønsker deg et kjempe godt nyttår. Og krysser fingrene for at vi har noen søte små nøster i armene på sensommeren.

Stor klem

Skrevet

Jeg bor i Stavanger, er innflytter. Venter mitt første barn og er veldig glad og spent!

Ut fra terminkalkulator har jeg termin rundt 6. august.

Skrevet

Heisan,

Jeg bor i Stavanger og har termin 7. august og venter nummer 3. Tidligere har jeg også hatt en sen MA i uke 18 og en tidlig MA i uke 6. Jeg håper virkelig det går bra denne gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...