lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 29 år!!! blæææ, nærmer meg 30!
danieI Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 uff.....pass deg så du ikke er positiv da gratulerer
OsloMor Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Det er ikke et morsomt tall, jeg vet....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 hehe, nei må passe meg så jeg ikke blir positiv! ække sååå ille, men litt kjipt å snart være 30.... menmen..... takk for gratulasjoner )
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Gratulerer med dagen! Jeg er 30 år, og det er helt supert. Ingenting å frykte =)
minst Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Gratulerer med dagen!' Jeg er 34, og det å passere 30 synes jeg bare var fint. Jeg kan se tilbake på alt jeg har oppnådd på de årene og smile Liker 30 årene bedre enn 20 årene
Tussa og Sofie Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Grattis!! Vel, jeg synes det å fylle 30 var helt grusomt, fysj....men alternativet er jo ikke noe å trakte etter akkurat )
Mamman til AM&JS Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Jeg blir 30 nå i januar jeg..wææææh synes det er skremmende.... Ikke i 20 åra lengere...( Men men..blir vel ei bra tid det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå