Gå til innhold

uff... idag blir jeg gammal!!


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

29 år!!! blæææ, nærmer meg 30!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff.....pass deg så du ikke er positiv da :)

 

gratulerer

Skrevet

GRATTIS

Skrevet

hehe, nei må passe meg så jeg ikke blir positiv!

ække sååå ille, men litt kjipt å snart være 30.... menmen.....

 

takk for gratulasjoner :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Jeg er 30 år, og det er helt supert. Ingenting å frykte =)

Skrevet

Gratulerer med dagen!'

 

Jeg er 34, og det å passere 30 synes jeg bare var fint.

Jeg kan se tilbake på alt jeg har oppnådd på de årene og smile :)

Liker 30 årene bedre enn 20 årene

Skrevet

Grattis!!

 

Vel, jeg synes det å fylle 30 var helt grusomt, fysj....men alternativet er jo ikke noe å trakte etter akkurat :o)

Skrevet

Jeg blir 30 nå i januar jeg..wææææh synes det er skremmende....

 

Ikke i 20 åra lengere...:((

 

Men men..blir vel ei bra tid det også..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...