Kvitrebekk Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Skal vaske siste rest av klærne jeg vil ha klar til fødsel og rydde og gjøre istand på babyrommet! Gleder meg masse! Kanskje litt tidlig med tanke på ks dato 22.1 og termin 31.1. Men synes det er greit å ha bag og rom i orden i fall noe skulle skje! Og på nyåret synes jeg at jeg har fått avtaler hos lege, jordmor og sykehus omtrent annenhver dag! Dessuten er det jo så koselig! Noen som har funnet et fint bilde å ha på babyrommet? Ikke klart å finne noe. Skal ha et fødselsbilde jeg har sydd på den ene veggen, men må jo ha noe mer! Det har forresten små bjørner på som leker rundt en "dumple". Fint rosa teppe hadde også vært fint.
Krøvvel Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hihi, synes ikke du er tidlig ute, hos oss har alt vært klart lenge og jeg har termin 16.01. Jeg har et stort mikke-mus-bilde på veggen over senga, også har jeg kjøpt en uro. Tenkte å ta det andre som det kommer.. Ganske lite rom da, er bare senga, et klesskap og en lenestol der da.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Vi skal også fixe barnerommet nå i helga=) Men vi ligger litt bak dere da, vi skal nemlig rive av tapet, legge ny + nytt gulv og listverk vi.....Men det må sies; bebisen skal sove inne hos oss den første tida, så det er ikke travelt sånn sett, men definitivt greit å få det ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå