Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Alt er drit umulig jo! Kan ikke gå ut, for det er møkkavær. Lille er utålmodig, for ho vil ut og leke. Hm, vi kunne lekt *trille mamma nedover veien*leken, hadde det ikke vært for at det er storm, pluss at det regner i bøtter og spann. Vi har mala, tegna, perla med perler, pusla, kasta ballong til hverandre, rydda litt i lekene hennes, og nå skal jeg vaske litt gulver her.. Hva gjør dere andre på drittdager!?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Bake boller sammen med lille? Lage godgod middag sammen med lille? Se en god tegnefilm med lille, kanskje? Eller bare pakke på dere å gå ut allikevell
danieI Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 se døll tegnefilm tilpasset lilles alder gå ut og bli våte, gå inn igjen og drikke kakao ringe slekt / venner og be de hente lille, du slite sofaen
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Sett ungen på badegulvet med vannbalje, lita øse og alle dyr/biler/fly etc som tåler vann, og gi henne alt du har av påleggsbokser/små boller. Alle dyra trenger nemlig bad, og må ha hvert sitt badekar. Etterpå må selvsagt alle tørkes pent med håndkle. Litt tørking av unge/gulv etterpå, men storlig underholdende og sjølgående mens det står på. Her skal vi ellers ut i dag, men har litt større unge enn deg, samt ingen bebis i magen (og takk for det!!!).
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Takk for mange gode tips! Boller, hm. Nå har ho mor Åse nettopp vaska gulvene, så det skjer ikke, hehe:) Bad var faktisk ingen dum idè, bortsett fra at jeg mista badebalja i gulvet i går, og den er nå full av store sprekker. Må kjøpe ny. Nå trener lille her sier ho, noen bevegelser jeg aldri har sett før, hehe:) Enda godt ho kan underholde seg selv LITT ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå