Gå til innhold

Takeaway til barsel

2jenterog1guttmennåerdslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

De forrige to ganger har jeg tvunget i meg den grusomme maten man får på barsel. Kjipe brødskiver, levrgryte mv. Denne gangen tenkte jeg jeg skulle være smart og få mannen til å komme med mat til meg istedet. Men så er det det med løk osv, i f.eks pizza og annen takeaway er det kanskje endel den lille vil reagere på? Hva med kinamat? Erfaringer?? Jeg skal ha ks og da hører jeg dere snakker om luftproblemer etterpå - hva bør man spise/ikke spise for å unngå det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske at jeg hadde luftproblemer etter ks, men ellers hørtes det veldig artig ut!

Bestill en stor pizza (uten løk:) fra Dolly's, få den levert til barsel og lag et lite, duftende party for de nybakte mødrene på rommet. Hehe, så kan pleierne sitte der med de sure skivene sine:)

Syns også maten var pyton, og man fikk heller aldri nok! En skive til hver, så var det tomt!

Skrevet

Som sykepleier støtter jeg tanken din fullt ut - viktig å spise ting som frister...men vent til du har kommet til barselavdelingen/hotellet :o) Selv satt jeg på ventestue foran første fødsel med deilig pizza som mannnen ordnet - var det eneste jeg hadde lyst på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...