Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg lurer veldig på de barnevognene man kan leie av dem på stedet man reiser til. Hva er det for slags vogner? Kan de legges flatt i ryggen? Har de kalesje? Noen som vet noe i det heletatt om dem? Vet jo at vogner ikke blir behandlet veldig pent når man har de med og vil jo gjerne at Mutsyen skal være like hel når jeg kommer hjem igjen... Så jeg lurte jo på om jeg rett og slett skulle la den bli hjemme...
Gjest irismor Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 De vognene du leier kan somregel ikke legges ned ryggen på. Det er som oftest paraplytriller. Se om du får kjøpt deg en brukt carena easy. Vi har en slik og den passer utmerket til sydenturer. Betalte rundt 800-900 ny. Ryggen kan legges ned, kalesje, seler og faktisk litt plass under til handleposene =) Er ikke noe krise hvis den skulle bli ødelagt da prisen ikke er helt ublu. Men se om du kanskje kan få tak i en brukt på nettet.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har jobbet for Star Tour i flere år og kan sikkert svare på det du lurer på Det er litt forskjellig type vogner på de forskjellige destinasjonene, hvor skal du? Har både god og dårlig erfaring med å ta med vogna på tur, en gang fikk jeg revnet bag tilbake Når det gjelder de vognene så er det som sagt forskjelig hva man får, men det er enkle vogner, ikke alle kan legges flatt i ryggen og ikke alle har kalesje. Det beste er å ringe det lokale star tour kontoret dit du skal å høre med dem. Hvor gammelt er barnet når du reiser? Hvis du ikke tar med egenvogn ville jg tatt med en paraply/solparasoll til lånevogna.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg rekker ikke kjøpe noen egen vogn før jeg reiser. Reiser tirsdag (1 jan) Har en Carena Freeride som bhgvogn, men den er så tungvin. Vesla er 15 mnd og trenger jo flat rygg og kalesje til soving på dagtid, hun sover en gang, a to timer og vil ikke sove i seng, dessverre... Jeg skal til Los Gigantes, Tenerife, hotellet heter Barcelo Varadero dersom jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå