Gå til innhold

Jeg blør, og det gjør vondt!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå har jeg pinadø hatt mensen i gudhjelpe snart 4 mnd... Mini er 4 mnd gammel, jeg blødde i 4 uker etter han kom, så slutta det i 2 uker, så fikk jeg mensen tilbake, JUHU...

Så begynte jeg på cerazette, og blødde stort sett hele tida... med opphold på kanskje 2-3 dager, om jeg var heldig..

Bytta til vanlig hormonpille (heter det det?), og har gått på den i nå 14 dager, og jeg har blødd HVER ENESTE dag...

Ikke ordentlig mensen, bare litt sånn slim med blod, på en måte... Og nå har det begynt og gjøre vondt i blæra (innbiller jeg meg, kjennes hvertfall sånn ut når jeg ligger), og siste dråpene som kommer ut når jeg tisser, er GRUSOMT vonde!!!!!! Uvi kanskje? Sopp?

Skjønner jo det blir gauk av og blø i enninga...

Er detta normalt eller?

Jeg ville ringt legen, men det er stengt ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, har ikke så stor greie på sånt og ingen erfaring selv, men hadde det vært meg ville jeg vel ringt legevakten så lenge legekontor er stengt. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Lykke til og god bedring!

Skrevet

I all verden :-S det hørtes da fryktelig kjedelig ut! Tror jeg hadde ringt legekontoret med en gang de åpnet igjen jeg altså, hørt om det virkelig kan være sånn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

joa, men jeg har litt høy terskel for og ringe legevakta om sånne ting, og hvertfall når det gjelder meg selv.. hadde det vært ungene så hade det vært noe annet...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jah... bare noe dritt at det ikke åpner før onsdag...

Jeg har en resept på pencilin liggende, jeg kunne jo ringt legevakta og hørt med de, om jeg kan bruke den.

Når jeg gikk på trionetta, som jo ikke eksisterer lengre, så kunne jeg bare begynne på pilla, så slutta jeg og blø dagen etter. Så sensitiv var jeg.. Men ikke nå mer tydeligvis... Hadde regna med en overgangsblødning, men ikke så lenge...

Begynner og få en utolmodig mann og, hehe! :)

Skrevet

Jeg var akkurat lik deg da jeg gikk på de cerazette pillene, de åkte rett i dass, for å si det sånn.. Det at du har vondt kan nok være uvi ja, kanskje du burde levert en urinprøve på legevakta? Det har jeg gjort flere ganger.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

joo, men jeg går jo ikke på cerazette nå.. jeg bytta, fordi jeg blødde så mye.. og blør enda, på de NYE pillene...

På cerazette hadde jeg hvertfall orrdentlig blødning... hehe

Er laaaaaaaaangt til legevakta......

Skrevet

Ahaa, kræpp da! Hva heter de pillene du bruker nå da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant! Jeg hadde jo håpa at det gikk over da... men nei.

De heter loretta, trur eg...

Skrevet

er nok fordi kanskje ikke kroppen "tåler" på en måte. noen blør andre ikke. bytt merke. det hadde jeg gjort ! :)

Skrevet

Hm.. De heter ikke Loette da? .

Skrevet
;) Har lest litt på nettet, og det er mange som har reagert på de, med feks blødninger. Tar du de fordi det er mindre hormoner i dem? Du burde kanskje prøvd et annet merke..
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Å herregud... de var jo dyre nok de, om ikke jeg må kjøpe enda flere nå..

jeg tar de igrunn fordi det var de legen skrev ut til meg...

Skrevet

Ta ferdig de du har da vel! Og er du ikke bedre, ta det opp med legen, så får du heller et nytt merke..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det var det jeg syntes og pøber'n...

Da ringer jeg heller legevakta og spør om jeg kan bruke den resepten jeg har liggende.. som forøvrig er skrevet ut for UVI

Skrevet

siden du har vondt når du tisser,kan det være blærekatar?sånne smerter hadde jeg også da jeg var mye plaget med det.

oppsøk lege,og be de sende inn en urin prøve til dyrkning

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tar ikke alle feridg.. akkurat begynt, og har 2 1/2 brett igjen. Orker ikke 2 mnd til med samma møkka.

Hadde det ikke vært for at jeg la på meg så enormt mye med p-sprøyta, så skulle jeg bedt om den igjen. Hadde ikke mensen i det hele tatt da!

Skrevet

Oj, det der har jeg hørt om en gang før, og hun endte opp med og operere:s

Jeg hadde løpt til legevakten om jeg var deg...

Skrevet

Det er jo verdt et forsøk.

Men du bør levere prøve, da det fins flere typer bakterier som gir UVI.

Og da kan det hende at det du har resept på, ikke funker på den typen.

Enkelt skal det ikke være serru

God bedring

Gjest Sekretøsa
Skrevet

HVA???? opereres??? fordi? Herregud, nå ble jeg svett....

Altså, det er bare de siste dråpene med urin som er vonde og trykke ut... Det svir ikke når jeg tisser eller noe som helst, heldigvis. Ikke klør det, sånn som sopp gjør heller..

Men hvorfor ble du operert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...