Gå til innhold

Hvem er den snilleste her inne , syntes du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Assa, med det mener jeg, hvem er det du føler du får mest gode svar og konstruktiv kritikk av,og den du også har observert svarende på andre innlegg.

Jeg syntes Northernlights og, Sauen og Dingsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke peke ut noen spesielle for jeg syns alle her inne på skravle er snille jeg. for det meste..

Skrevet

Men mange hyggelige også selv om jeg syns det tipper over av dritt kjerringer.. men de hyggelige er blant.. ka-ping, sauen ja, chanzei,mamma25 høygravid, lenej og pororo, kine er heller ikke så verst! hehe.. , northernlight, rødhette, tillab.. det var noen da ;)

Skrevet

eller jo,jeg må peke ut lenej siden hun GAV meg to sengesett gratis fordi hun bare er så god og snill :D

Skrevet

Er det flere rødhetter?

Skrevet

Ja, er jo hun som har stor R og noen tegn eller noe bak nicket sitt...

Men hvis det er meg som menes, var det veldig koselig og overraskende å lese - gøy å bli lagt merke til i en sånn sammenheng :D :D :D

Skrevet

Å så koselig sagt av deg da! :D Nå ble jeg glad her. Jeg som trodde jeg gjorde meg ganske så ubemerket her på dib hihi. Snill du er da :D

Skrevet

hehe.. ubemerket og ubemerket.. du har jo hengt her en del da.. men du er vel ikke den som lager mest provosernde innlegg.. men det er vel like greit på en side som det her.. da blir man jo høgd med en gang.. ;)

hvis jeg ikke husker feil så har vi vel barn som er nesten like gamle.. mini her er født 12 januar.. hang en del på bim. da var jeg angelina24 m gutt 020207..;)

Skrevet

Å, det er DEG :D Joda, har hengt en del her, men jeg pleier aldri bli nevnt i sånne nevn folk-tråder hehe. Så var overraskende og koselig å se nicket mitt i en tråd om hvem som er snillest til og med :)

Og du husker helt rett. Gutta våre er like gamle, født på samme dag :)

Og jeg gidder ikke lage provoserende innlegg, men blir jeg provosert tør jeg å si hva jeg mener. Jeg er ikke redd for å få kjeft hehe.

Skrevet

samme dag faktisk ja! ;) Uff.. de begynner å bli store nå... rart å se lille mannen traske rundt her liksom.. hehe..

Når begynner du å jobbe da...? jeg begynner til torsdag.. ny jobb også.. blir merkelig.. lyst til å gå hjemme lenger med snuppen.. men men.. ;)

Skrevet

Ja, de er ikke babyer lengre...

Jeg begynte å jobbe igjen for 1 mnd siden faktisk. Og snart begynner lillegutt i barnehagen... blir rart!!!

Skrevet

Skal pappaen være hjemme med M nå da? Lykke til i ny jobb da :)

Men er gøy ellers å se hva de får til, og kommunisere med de. Ligger ikke bare i ro på gulvet og kikker i taket lengre, hehe...

Skrevet

for en mnd siden ja.. jeg dytta inn alle 5 ferie ukene jeg ;) Nei, sambo har hatt 4 uker.. hadde det når jeg hadde ferie.. også får vi se hvordan det blir med de 2 siste.. han begynner i ny jobb 2 januar... så passer litt dårlig å ta ut de to ukene da. . mulig han tar en dag i uka..

Ja, kjempe gøy å kommuniserer med de ja.. han her går bare rundt å gjør ugang.. hehe.. nå mens jeg sitter her går han å river opp klær fra en eske som jeg egentlig skal sette bort.. mens han samtidig har tatt skjerfet til faren sin som han sleper rundt..

Går din eller ? Mathias begynte å gå tidlig.. 9,5 mnd tror jeg.. men da var det jo bare noen skritt.. men nå løper han rundt her.. lille luringen! hhe =)

Skrevet

barnehage ja.. skummelt! fått full plass eller?

mathias starter hos dagmamma.. spent! Søkt barnehage også.. men ikke fått plass. vanskelig å få plass her i fr.stad...

Skrevet

Mine 4 uker + 1 dag ferie har jeg til gode... Derfor jeg har jobba 1 mnd allerede.

Ja, gjør ofte det de ikke får lov til hehe. Han går ikke alene, men hvis han holder seg fast gjør han det. Er høyt og lavt, og skal klatre på alt. Utrolig aktiv. Men likevel så skjønn :D Bare han tør å slippe seg, vil han gå. Når han slipper seg står han alene, men så oppdager han det og setter seg ned hehe.

Skrevet

Det må være ammehjelperne, som f.eks Expat- som så villig gir av sin tid og kunnskap! Imponerende:-D

Og så tenker jeg på Kirsty inne på BliGravid: For ei flott jente, som tross sin fortsatte venting på graviditet, gir råd, støtte og oppmuntring til nye prøvere! Tar av meg hatten for Kirsty!

Sjaman er enda ei som jeg finner det naturlig å huske i denne sammenhengen:-) Generøs og hjelpsom, og vennlig og inkluderende. Flott dame det også!

Ellers så forventer jeg aldri ufine svar fra nick som Ka-ping, Alva, Alba33, Maja-mor, Rutletutt, Northern,- hyggelige damer virker det som:-)

Skrevet

ojj...

aller først må jeg jo si tussi da, som bare ble med på å huse på en gal nordlenning på husmorferie...

mayaya og ka-ping er jo bare best da, og kine og sauen, å tillab, hønemor25, børdi, twig å northern er sånne man blir veldig gla av, når man leser innleggan deres.. for det meste...

(skål twig!!)

ellers så syns eg de fleste her er veldig koselige, til å med spetakkel! (hihi)

ja, å seff, josomamsen. bare fordi ho bor der ho bor.. :P

Skrevet

Kine, expat, Northernlights, lenej, tillab, siklerotte, mylian. Northernlihts er det noe helt spesielt med. Utrolig koselig dame.

Skrevet

NL, siklerotte, elise og ella-marie, mariaognatta..

Mammaen til Nestor, som nevnt tidligere i en egen tråd.

Sauen og dingsen er koseli.

Mange flere, men mange nick å holde styr på..

;)

Skrevet

Jeg liker de som står for meningene sine, og da må jeg nevne Spetakkel, Cat.68 og Pila. Og så liker jeg Alienbud og ei jeg ikke helt husker nicket til - Adi.... Mamma25 synes jeg også kan være "morsom". Har også fått stor respekt for lenej og sauen.

Jeg er av den røffe sorten, og orker ikke sånne "nusse-nasse-nøff"-opplegg. :-)

Skrevet

Lenej skal få min stemme - fordi jeg VET hun er snill!

Ellers har jeg vanvittig sans for dem som kan være med og diskutere èn sak, og kanskje være hoggende uenig, men som i neste sak er like gode venner, og kanskje til og med enige. Jeg liker en diskusjon med fart i, folk som kaller en spade for en spade, og som skiller sak og person. :-)

Skrevet

hihi :) nussenassenøff.... *knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...