Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 idag får jeg besøk av en jeg har møtt på nettet, og han kommer langveis fra, hva skal vi finne på ??? hodet mitt er helt tomt og jg er super nervøs. har aldri datet i hele mitt liv og han kommer midt på dagen så aner ikke hvordan jeg skal gripe det her ann?? tips og råd takk nå kribler det i magen her hihi..
Mille** Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Spennende!! Leste nettopp at det kan være lurt å finne på noe annet enn kaffe og småprat i starten, for å løse opp stemningen. Hva med bowling, eller gå på skøyter? En eller annen aktivitet ihvertfall. Lykke til! )
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 han brakk begge benen i sommer så kan desverre ikke være så aktiv. men tenkte kanskje at vi kunne dra å handle mat sammen, hjem til meg og sette fra oss og så dra til byen på kino og middag for å ikke bare sitte ned å snakke og bli sjenert med engang hehe..
Mille** Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Oj, ja da blir det stakkars litt værre, huff da! Høres lurt ut det du foreslår da. Greit å slippe å sitte å småprate i timesvis med det samme, selv om man godt kan finne tonen med en gang også da. Uansett, kos deg! )
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 sant det tusen takk forresten! jeg gruer meg bare litt nå, for tror det går strålende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå