Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 men opplevd atr det faktisk gikk bra ? selv om man har blødd masse tidlig før uke 12 ?
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Heisann!! Jeg hører til på 2 tri. men er en tur innom her. Jeg har hatt flere store blødninger før uke 12 i dette svangerskapet, og det har gått bra. Jeg er 21+2 uker på vei i dag og blødningene har stoppet. Var på mange undersøkelser på gyn.poliklinikk til sjekk og blødningene kom inne fra livmora. Ikke noe morsomt det der, men det ser veldig bra ut nå og babyen vokser helt som den skal. Kjenner den er i farta hver dag nå for den er ganske aktiv der inne=o). Jeg har 2 barn til og mellom de 2 mistet jeg 3 stk ( 2 MA og 1 SA). Hadde faktisk mindre blødninger da jeg hadde MA enn det jeg har oplevd nå. Ønsker alle lykke til videre her inne med svangerskap og fødsel. =o)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har hatt mange mange blødninger dette svangerskapet. Begynte i uke 7 ca. I dag har jeg 1 måned til termin og det har merkelig nok gått bra. Den rapporten jeg fikk med meg fra ul i uke 7 var ikke særlig oppløftende og linjen "abort truende" har hengt over meg hele tiden. Har vært seriøse opp og nedturer ja, men nå er jeg jo snart ferdig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå