Gå til innhold

GRØT

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle var barna deres da dere ga de grøt for første gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg begynte smått då ho var 4mnd, men helsesøsteren sa at eg kunne vente til ho var 5 mnd, for tulla lå så godt på seg av melken min. Men no er ho 6 mnd og ho får grøt to gonger for dagen..

Skrevet

prinsessa mi er bare 2.5 mnd. ho har ikke fått grøt enda og ho legger godt på seg. men ho sliter ut med for det virker ikke som ho blir fornøyd med puppen og morsmelkerstatning:-(

Skrevet

Oki. Har du snakka med helsesøsteren?

Skrevet

Når mi var rundt2-4 mnd, åt ho ganske ofte og ho åt ikkje så masse om gangen. Men ho la godt på seg.

Skrevet

har ikke pratet med helsesøster om det. skal ditt i midten av januar. tuppa mi spiser så og si hele tiden på kvelden. 5min etter ho har spist så gaper ho da også og suger som bare det.. ho legger godt på seg. før jul hadde ho gått opp 875gr på 2uker og 3dager

Skrevet

4.5 mnd.

Alt for tidlig ved 2.5 mnd hvertfall, vil jo ikke ødelegge tarmsystemet til barna mine heller...

Har vel kanskje økeperiode? Vart lenge? I perioder kan det virke som de aldri får nok. Det som skjer er jo at de vokser og trenger øke porduskjonen..

Skrevet

Hvor lenge går det da til hun får mat igjen etter all gapingen på kveldstid...?

Skrevet

ho har vært sånn i 5-6 uker. ja nesten fra ho ble født. når ho slåkner utpå natta kan det ta alt fra 1time til maks 4timer før ho skal ha mat igjen

Skrevet

ja tror jeg får prate med helsesøster når jeg skal ditt i midten av januar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...