piano♫ Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Her er det stille og rolig familieformiddag, ungene leiker på gulvet, mannen får sove ut (siden han var oppe med "vrang" toåring i natt), og jeg koser meg med litt surfing og leiking (vekselsvis). Vaskemaskina går, det samme gjør oppvaskmaskina. Vi må en tur på butikken før den stenger, ellers har vi ikke store planer før i kveld. Da blir det romjulsfest hos et vennepar. Tanta til guttene er barnevakt, så de gleder seg til vi drar :-p. Hva er deres planer da?
selfangerkjerringa Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Rydde og vaske hus Handle Kaffebesøk hos mamma Middagsgjester hjemme Jobbe ikveld
Jenny-penny Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 har kost oss med lang frokost og shrek 3 på dvd. Skal spiselunsj i byen for så å se Bie filmen på kino:o) I kveld skal vi slappe av og spise opp godteriet fra julen:o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Her sover samboern enda, idag ska han få sove så lenge han vil.. Jeg ha rydde kjøkkenet, og stuen. lagt på plass en haug med klær, skal rydde litt i gangen etterpå.. Kl 16 begynner jeg på jobb og skal jobbe til 21.. Mellom vakt.. Og når jeg kommer hjem ha vi fått besøk av min søster med mann, så da skal vi spise hjemmelaget pizza, spille spill og kose oss..
3 blå Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har nettopp skifta på sengene, rydda og støvsugd. Har bare gulvene igjen å vaske, så er det rent og pent her Lillegutt er hos pappaen sin til over nyttår, så her er det frihelg og jeg lengter etter et glass rødvin... Litt problemer med meg og kjæresten, men det ser ut til at vi klarer å fikse det, så vi tenkte vi skulle ut å spise i kveld og kose oss med noen glass vin kanskje. Men nå må jeg vaske gulvene før jeg går i dusjen og må ut å handle inn til nyttårshelgen. Godt nyttår jenter, og ha en fin lørdag
Solitude Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Nå er han ute og henter esker til meg slik at jeg kan begynne å sortere og rydde ting som ligger på loftet og i bodene. Kommer sikkert til å kaste en hel haug, når man ikke har brukt ting på 6 år hvorfor ha de liggende i esker .) Så må jeg nok finne mot til å ringe mamma og fortelle henne nyhetene om samlivsbruddet, det gruer jeg meg egentlig litt for hun kommer til å føle seg litt hjelpesløs å være så langt borte ifra oss og ikke kunne hjelpe med noe. Men men, det blir jo greit å få snakket litt ut om ting og få noen til å hjelpe å sortere tankene om fremtiden. Det kommer til å ta noen timer å rydde, sortere, merke nye esker osv. så regner jeg med å lage middag til gjengen. Og så kansje dra ungene ut på en gåtur fram til at min elste må kjøres til faren sin. Og så skal jeg gå leie meg en god film, kjøpe masse snop og kose meg i hjel i sofaen ... hvis alt går etter planen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå