Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Mange som har fått trusene i krøll av ren og skjær angst nå, ser jeg - bra jobba!
prekæs Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Signerer, og gleder meg til avsløringene begynner å rulle inn. Lærte noe nytt selv, forresten.
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg synes det var på tide at moderator Hannah får fanget fullt med brukere som ønsker diverse innlegg slettet.........hehe. Undrer meg på hvorfor de selv ikke har denne informasjonen liggende ute når de ser hvor mange som skyter seg selv i leggen her inne.........................skulle nesten tro det er underholdende for dem. Kanskje det er slik de skaffer seg underholdning til julebordet......hehe.
Cat.68 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hehehe, dette er jo bare såååå bra.... hahaha ;o))
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Sardinia, det er jo ingen tvil om at det er de som tjener mest på at skravleklubben går i fistel over slikt og legger inn hundrevis med innlegg:) Skulle jammen ikke forundre meg om de er hjelpsomme i massevis bare for å få "trenden" til å holde seg;)
Eat sardines and die Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Tja, nå får de vel ikke betalt for hvert innlegg som blir skrevet men de profiterer nok på at stedet er populært og får masse reklameinntekter. Allikevel burde de ha vett nok til å forstå at dette også kan skade ryktet....................eller styrke det. Gudene vet hva de tenker. Dette er et merkelig nettsted når man tenker på hvordan det blir drevet i forhold til en del andre. All publisitet er god reklame eller noe sånt?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 All PR er god PR:) Desto mer omtalt desto flere registrerte brukere og besøkende kan de jo skilte med og det gir jo inntekter! Men jeg blir nå her jeg, finner det både underholdende og intressant når hønseflokken kaster seg over offer etter offer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå