Gå til innhold

Jeg er gravid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ni mnd. etter MA`n er jeg gravid igjen!!!

Syns det er helt utrolig, og det har ikke gått opp for meg..

Har ikke vært her inne på en stund nå, da jeg har følt at dette prosjektet har vært litt håpløst. Har rett og slett ikke orket å engasjere meg så veldig.

Vi hadde planer om å prøve ivf på nyåret, da det tok så lang tid og årene gikk.... men så skjer det helt av seg selv!

Er så kjempglad akkurat nå, men er også livredd for å miste igjen.

Skal kontakte gynekologen som anbefalte progesteronstøtte de første månedene for sikkerhets skyld.

Stor og glad klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smugs

:) Dette var skikkelig gode julenyheter, gratulerer sååååå masse. Kos deg nå og ta godt vare på deg selv og din lille spire.

Skrevet

Kjære smugs !

Dette var en gladmelding !

Gratulerer så mye !

Kontakt legen for progesteronstøtte du.

Godt å vite at man tar alle forhåndsregler!

Gratulerer nok en gang,denne gangen skal det gå bra !

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! For en herlig følelse, jeg testet selv positivt 17. desember, krysset barelyste mot meg, enda jeg trodde vi hadde bommet på el.Men to dager senere måtte jeg prøve enda en test, som selvfølgelig var like positiv.

Ønsker deg masse lykke til med den lille spiren:)

klem

Skrevet

Gratulerer her inne også Smugs:)

Nå bli det baby i september ;)

Klem

Skifer

Skrevet

Hei og gratulerer!!

Kjenner meg så godt igjenn mht det du skrev i innlegget ditt!

Selv hadde jeg en MA i august og etter mye frustrasjon og uregelmessig syklus,trodde jeg håpet var ute...

Men testet positivt på 2.juledag!! Jippi meg!!! Og deg!!!

Jeg skal nå luske meg inn på foumet Mistet-gravid på ny...

Skrevet

G R A T U L E R E R !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg sikkelig glad, litt av en bittelitt forsinket bursdagsgave du fikk i år. Den er deg VEL undt, snuppa!!!! Gratulerer med dagen tidligere denne uka:)

Nok en gang viser det seg at en ikke skal gi opp! De aller, aller aller beste ønske for svangerskapet. Håper av hele mitt hjerte at dette går bra, å at spira kommer på min bursdag:))...hehe

StOOOOOOOOOOOOOr klem fra meg:)

Skrevet

hipp hurra så bra!

juleklem

ps: hvor gammel er du?

Skrevet

Å nå ble jeg gla,Smugs:))

Grattis såååå masse,så herlig!!!!

Denne gangen må det jo gå bra, men skjønner godt hvordan redselen for å miste er ja....

Jeg tror det går bra jeg:))))

Masse klemmer til deg

Skrevet

Gratulerer så mye, Smugs.

Husker deg så godt fra i vår, da jeg var mye her inne. Syns liksom vi hadde litt lik bakgrunn. Vi er like gamle, og har begge tre store barn, og ønsket oss en liten. Så mistet du ditt lille frø, og ikke lenge etter mistet jeg mitt lille frø. Jeg hadde da gått 12 uker.

Så utrolig godt å høre at det har lyktes for deg igjen, da får jeg bare håpe jeg kommer etter deg igjen... Har ikke lyktes i å bli gravid igjen, er i dag 8 mnd siden min MA.

Krysser fingre og tær for deg, -og for meg!!

Klem

Skrevet

Å, for en fantastisk hyggelig nyhet, Smugs!!! Jeg glemmer deg ei, og er SÅ glad på dine vegne! Lurt med progesteronstøtte! LYKKE TIL!

Klem

Skrevet

Kjaere Smugs,

Jeg er så glad for deg så du aner ikke. Tårene kom når jeg leste ditt innlegg. For jeg aner litt hvordan du haft det. Vil först av allt sende deg en kjempestor gratulasjonsklem. Dette skal gå kjempefint skal du se.

Har sett frem emot denne glamelding fra deg.

Megastore lykkönsker tilgraviditeten og et fantastisk nytt år 2008!!!

Fra

Skrevet

Så utrolig flott :) Gratulerer så masse og lykke til! Det går nok bra denne gangen skal du se :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Så koselig for deg!

Kan hende er jeg også gravid - hadde IKM 30. des, men ingen tegn til TR enda. Har vært hos svigermor i en uke, så har ikke fått testet ennå. Venter liksom på at TR skal komme hvert øyeblikk og utsetter liksom den testen litt.... Kjenner godt etter hele tiden etter mulige grav.symptom og syns jeg kjenner antydninger..

Blir et spennende år!

Skrevet

Gratulerer! Godt nokon lykkast!

Klem frå

Skrevet

Dette er den kjekkeste meldingen jeg har lest på bim på lenge!!!

=D

Gratulerer så masse smugs, og pell deg inn i sofaen vår, setet er holdt varmt til deg!!

;o)

Stor klem og masse lykkeønskninger fra meg

Skrevet

Tenk at dere har klart det igjen. Gratulerer og lykke til videre smugs. Denne gangen går alt vel.

Skrevet

Tuuuuuuuuuuusen takk alle sammen!

Dere er noen herlige mennensker, som viser så stor glede på mine vegen.

Gratulerer til dere andre her også som er nygraverte, det blir spennende å følges videre.

Dere andre håper jeg kommer snart etter. Det fortjener dere så innmari.

Til deg Maritmora: jeg husker deg også godt, og det hadde vært flott om det lykkest for deg igjen snart. Kanskje vi får følge hverandre igjen...?

Til deg som lurte: Jeg er nettopp fylt 38 år.

Nå har jeg akkurat bestilt meg legetime til i neste uke, og UL time hos gynekologen på torsdag. Skal få progesteronstøtte, men må sjekke at alt er som det skal først.

Er kjempespent på om det er det, da jeg ikke var så heldig sist...

Skal prøve å glede meg over hver dag som alt er som det skal.

Stor klem

Skrevet

Hei Smugs og gratulerer så masse .:-)

Krysser fingre og tær for deg !!

Kjempelenge siden jeg har vært innom nettet og det er kjempehyggelig å lese slike nyheter. Ta godt vare på deg selv.

Jeg er så gla jeg fant disse sidene da jeg var gravid,,det er veldig godt å snakke med andre i samme situasjon .

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...