Gå til innhold

Orker ikke være sjalu engang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i går vite at kona til en av kompisene til sambo er gravid. Og de skal være med oss på nyttår. 1 minutt (bokstavelig talt) etter jeg fikk vite om graviditeten hennes traff vi de på matbutikken. Orket ikke å snakke med henne engang..

Nå gruer jeg meg faktisk til nyttår. Hun kommer sikkert til å snakke masse om babyen, og jeg frykter at hun (eller andre) kommer til å spørre meg/oss om når vi skal ha smått. Jeg burde nok holde kjeft og la sambo svare, men kjenner jeg meg selv rett så har jeg nok fått litt innabords og gir beskjed at "det får sambo svare på, for jeg har ingenting jeg skulle ha sagt om det emnet tydeligvis" - ok, kommer nok ikke til å si det da, men det frister i blant.

Håper 2008 blir året han finner ut at han vil bli pappa jeg.... så kan vi i hvertfall bli gravide....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff og uff.. skjønner at du blir oppgitt Shauri.. Ikke noe ålreit følelse.. :/ Men jeg synes igrunn ikke det gjør noe om du sier det du er redd du skal si. For det er jo din sambo det står på.. Jeg sier alltid det; dere får spørre min samboer. Han som styrer det her...

Hvordan tror du samboeren din takler at du sier det f.eks? Blir han sur?

Skrevet

Tror nok ikke han ville blitt sur sånn der og da. Men sannsynligvis i ettertid. Og vil se på det som mas/press - og det liker han ikke..

Synes han burde kunne gi meg et kompromiss.. for det er jo det jeg gjør for han. Jeg vil ha baby nå, han vil ha (gudene vet når) - kan vi ikke si i 2009 da f.eks... sukk!

Vanskelig å liksom unngå temaet baby også. Føler at jeg treffer på det i alle filmer og tv-serier. Og jeg vet at han vet at jeg tenker babybabybabybaby..

Å så er jeg jo så glad i gutten da! Sukk! Hehe, min egen feil som selvsagt må være stormforelska i en som er så sparsommelig på genene sine!

Skrevet

Hehe jeg kjenner veldig godt til den... men jeg er veldig åpen om det, og vi har diskutert mange ganger.. han blir lei av at jeg er klar, og jeg blir driiiiiiiiiiiit lei av at han ikke er klar.. Og jeg har sagt at han må også forstå meg...!! og det gjør han. Vi har til og med snakket om at forholdet kan bli ødelagt pga dette her.. :/ Fordi jeg maser, blir han sur, og fordi jeg får null respons blir jeg lei,. og dette kan ingen føre til at vi mister følelsene for hverandre fordi alt blir irritasjonsmomenter. Jeg merker i allefall at jeg tåler mindre og mindre.. huff ikke lett....

Skrevet

Kjenner til det med babyer overalt. Sambo bytter faktisk kanal hvis vi ser på et eller annet som omhandler litt for mye baby relatert. Like greit for det kan fort bli litt trykket stemning mellom oss.

Måtte le når jeg leste:

"Hehe, min egen feil som selvsagt må være stormforelska i en som er så sparsommelig på genene sine!"

Bra sagt.

Skrevet

Merkelig det du skriver, at han blir sur fordi du maser! Sånn er det her hjemme også, jeg ytrer mitt ønske om flere barn og det ender opp i en krangel!! Skal det være sånn da??

Vi damer kan jo ikke bli gravid i evig tid, det kan så vidt jeg vet mennene, og det er urettferdig at de gnukker på sin dyrebare sæd, som bare skal fylles i "plastikkposer" eller stoppes av ulike hormoner, som igjen gjør damene gale.

Det er helt naturlig at vi damer har et ønske om å bli gravid, men så har moderne preventsjon hindret oss i det og gitt mennenne våre glade dager uten bekymring:-\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...