marita*mamma*har fått jenta Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 jeg har termin i dag og da jeg var hos jordmnmor på torsdag hadde jeg sf mål på 40...krysset gikk jo utfor hele tabellen og to uker før hadde jeg 38. har begynt og bli litt redd for at jenta er kjempesvær.skal jo få ungen ut også. noen andre med så store mål?
mammaen til Luca Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jepp, likedan her. Er i uke 38, og har mål på 38, mens i forrige uke var målet bare 35. Føler meg plutselig så GEDIGEN. Så jordmor sa "nå må du ikke vokse mer..." jaja, ikke mye jeg kan gjøre med det, er det vel? Men jeg tenker ikke så mye på det. Er ungen stor, så er den det. Ikke mye jeg kan gjøre til eller fra for øyeblikket, likevel.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 i mitt første sv.skap hadde jeg sf-mål på 40 da jeg var 39 uker... 41 cm i uke 41, og poden var 4,5 kg da han kom 2 uker over termin.. Denne gangen ligger jeg 1-2 cm over det jeg hadde sist, så blir spennende og se hvor stor jenta mi er i februar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå