Gå til innhold

3 måneder.....og mammadalt allerede???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 3 mnd 8. januar. Har allerede opplevd i julen at når enkelte holder han så kommer underleppa ut og han får DEN gjeipen...så begynner han å gråte. Spesielt hos ei venninne av meg og hos den ene tanta hans...utrøstelig inntil han kommer tilbake til meg eller pappa'n

Jeg trodde ikke denne "fremmedangsten" begynte før de var mye eldre???

Flere som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Dattera mi var sånn som du beskriver også ganske tidlig, men ikke riktig så tidlig som 3 mnd. Kanskje 4 mnd. Dette varte til ca 6 mnd, og nå som hun er snart 8 mnd er det veldig greit å være hos andre. Litt motsatt av hva som står i bøkene....

Skrevet

Dattera mi har også vært sånn siden ca. 3,5 måned. Nå er hun fem så jeg vet jo ikke hvordan det blir senere. Men her kommer det veldig ann på dagsformen egentlig. En dag vil hun ikke være hos den personen i det hele tatt, neste dag er det helt greit.

Jeg har alltid hørt at angsten begynner senere jeg også og det har nok de fleste andre og. Jeg får stadig kommentarer om at det var da litt vel tidlig å bli "redd" folk:-p Men barn er jo individuelle så "fasiten" passer jo ikke alle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...