mæjah Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 tobias ..... hva skal vvi ha til mellomnavn??? noen gode førslag?
mamma :-) Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Ikke lett med mellomnavn til Tobias. Eneste jeg klarer å komme på er Tobias Andreas. Må dere ha mellomnavn,da?
mæjah Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 nei må ikke det, enig med deg om at dett er litt vanskelig!!! ville bare høre om noen andre hadde noen gode forslag pappan har ett ganske spesielt etternavn så mellomnavn trenger vi egentlig ikke. syntes dere han skal ha ett eller begge etternavn?
mammaigjenimars Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 tobias august synes jeg kan være litt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå