Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 nå koser jeg meg når vi møter svigerforelderene mine fordi. etter snart 1 1/2år med intest besøk, kyssing og klapping fra svigermor, har lille snuppa vår funnet ut at dette gidder hun ikke mer ;O) (ennå vi har sakt det VELDIG mange ganger at den intense kosingen blir for mye) så nå gidder ikke snuppa vår å gå til farmoren sin lenger ) dette sårer sikkert svigermor, men jeg klarer ikke annet enn å kose meg. nå er de ikke like mye hos oss, som det de var, men jeg klarer fortsatt ikke dama,
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Fy søren så ondskapsfullt, syns det er merkelig at noen klager over at farmor er glad i småen og vil kose og besøke poden. Ja, ja da har du vel klart å skremme dem avgårde da, for nbarn plukker opp hva foreldre ; les Moren ! føler for omgivelsene, så da greier vel helt sikkert snuppa di å plukke opp dine antipatier. Hva syns mannen din om at barnet hans etterhvert blir helt fremmedgjort ovenfor hans foreldre. men what goes around comes around, heter det, du får vel straffa di du også. En dag trenger du og snuppa di kanskje dem, er ikke sikkert de er der da! Jada jeg er enig, intens kosing kan bli for mye, og barna setter tilslutt grenser, men da burde du være voksen nok, og ikke kose deg og godte deg over det. Ærlig talt, og du er mor ??!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Ikke enkelt å vær svigerforeldre altså. Ihvertfall ikke svigermor! Noen klager på at barnet blir for mye kost med, noen klager på at de ikke viser nok oppmerksomhet. Blir oppgitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå