Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Skjønner det er mange som har fått melk veldig tidlig. Jeg er 35 uker nå og merker ingenting. Er dette et dårlig tegn? Trodde egentlig ikke man fikk det før selve fødselen men har blitt litt bekymret i det siste. Noen flergangsfødende som hadde det sånn sist men likevel kunne amme?
mæjah Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 jeg er 39+2 har ikke merket noe jeg heller. min jm sa det ikke hadde noe å si for melkeproduksjonen. har ei venninne som fikk melk i uke 34-35 og hun ffikk ikke melk når barnet kom, så tror ikke d har noe å si..
mamma :-) Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Har ingen ting å si. Jeg har litt rå melk, men hovedsaklig kommer melken 2-3 dagen for fullt. Slapp av! ;D Er i uke 36+3 med to.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 dette har jeg også lurt masse på, men har nesten ikke tort å spurt.. har sett noen innlegg der de er i uke 29 og der rant melka for fullt, så har hatt litt panikk.. er selv 34+4 nå, og har ikke fått noe melk. Jeg har noe størkna greier i brystvortene som jordmor sier er melk, men det har ikke kommet en eneste synlig dråpe. Vi får håpe den kommer da
nungo Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Du kan være helt rolig - det har ingen ting å si. Første gangen fikk jeg ikke melk før etter fødselen og det gikk så¨fint med amming. Jeg hadde masse melk og ammet et helt år. Denne gangen har jeg hatt et par melke-"lekasjer" (her er snakk om dråper altså) den siste uken (er i uke 39 nå).
Ein T Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 har termin i morgen og ikke tegn til melk... satser på den kommer etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Det er normalt at melken kommer for fullt 3. dagen etter fødselen. Det er ingenting å bekymre seg for at den ikke har kommet ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå