Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Har fått beskjed om at jeg må ha ks og lurer på en ting. Blør man på samme måte som ved vaginal fødsel i ukene etter fødselen? Eller kommer alt ut ved operasjonen? Sikkert dumt spøsmål men er førstegangs og føler meg litt "lost". Håper noen kan svare meg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 renselseprosessen er den samme.lykke til med keisersnittet
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Morkaka blir tatt ut under KS. Men grunnen til at man blør etter en fødsel er at det er ett "sår" i livmora der morkaka har vært festet dette blør litt+ at det hinna som legger seg inni livora når man går gravid skal ut. Den hinna dannes jo hver mnd i kroppen vår og er det som kommer når man har mens. Men den blir tykkere når det er ett egg som fester seg og en baby som "gror" der inne. Det var iallefall det de forklarte meg på sykehuset, Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Tusen takk for svar, begge to. Ble litt klokere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå