Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 forløpig hadde sv.skapet gått helt fint, men nå er jeg så lei at jeg holder og klikke!!sitter her og får ikke sove, vondt i magen pga forbanna hermorider som blokker absolutt alt!!så presterte samboer og få meg og drikke nyco, for det skulle jo hjelpe!JADA, hjalp så mye...mye som vil ut men får jo ikke noe ut for alt er stengt, så nå sitter jeg her og er ganske sint mens resten av huset sover som engler!! lei av det meste akkurat nå, telefoner som ringer på natten, magen som vokser og er mer og mer i veien, alle som skal ta på den(tar eg på deres mage???) ungen som sparker som en gal hver gang eg legger meg ned, en treåring som er såå trassig for hun kjeder seg hjemme, samboer som sover så søtt, har mest lyst til og dra dynen av han og be han sitte oppe hele natten ilag med meg siden eg kjeder vettet av meg og er dårlig, LIKESTILLING!! hehe..men gjør det nok ikkje, neeii, kryper vell hellers gdt under dynen til han snart..så hvor håpløs jeg er etter og har skrevet dette..godt og ha denne siden, ellers hadde vell alt gått utover den skjønne mannen som prøver så godt han kan...bare 9 uker igjen så overlever vell det, men kan ikke si at det frister ogbli gravid igen med det første nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå