Gå til innhold

Har knulla en onkel av min mor for

Anbefalte innlegg

Skrevet

den nette sum av 10000 kroner så i ren desperasjon kan det godt lukte både mugg, urin og det som verre er når man er i økonomisk krise så nå vet dere det også......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da blei du vel forbanna lykkelig etterpå tenker jeg,med 10000 ekstra.Neppe.

Skrevet

yeah, right.....

10 000 ække SÅ mye penger heller, da! Nå syns jeg du var billig i ordets rette forstand;-)

Skrevet

huff det kan umulig være serlig koslig å tenke på.

mulig du hadde en økonomisk krise men, oftest finnes det andre og bedre løsninger for de aller fleste av oss. og dette er ikke noe jeg ville skrytt av om jeg var deg.

syntes heller synd på deg, som følte deg tvungen til slikt med et familiemedlem.

Skrevet

Knulla sin egen grandonkel for 10 lusne lapper?

Hadde heller brukt mastercardet da yess..... Det er rett & slett BILLIG å gjøre noe så groteskt.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

For 10 000?

Det var billig gjort av deg.

Om du skal gjøre det får du iallefall ta deg skikkeli betalt!

Skrevet

tenk familiebesøk og slektsstevener da :P

Kan HI gjøre seg "rik" på desperate familiemedlemmer.

10 stk på en kveld er 100 000,- det! ;)

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Oh, vi lager et tv-show av det.

Så kan vi tjene oss rike på veddemål om hvor mange slektsmedlemmer hun ligger med iløpet av Julaften, nyttårsaften osv.

Skrevet

jeg sliter litt med å se poenget med denne betroelsen.......vil du rett og slett forklare at i nøden spiser fanden fluer, eller vil du bare fortelle at du hadde coitus med den gamle grisen? Vil du ha synspunkter?? Hæ?

Skrevet

LindeOgWill: en meget god ide! Fort deg og ta patent på den, det finnes alltid en kjøper blant tv-kanalene, og her er det penger! :)

Skrevet

kan du ikke heller selge trusene dine ett sted? Dypp dem i rekelake og send dem avgårde....

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Har allerede sendt mail til tvNorge, de syntes konseptet var såpass bra at de ville sende det på datterkanalen FEM. Det er jo der alle de gode reality-seriene blir sendt!

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Kan bli en smash-hit, hva med å sende den i en pakke sammen med konkurranseonanishowet Spruten Står, der fire menn konkurrerer i grenene Førstemann, Lengde, Hastighet og Show? Superonsdag på Fem!

Skrevet

Ha ha. denne fortjener å bli holdt oppe en studn til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...