Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Alle de nickene har samme brukerkonto. Mobber er du!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Dermed er mamma25 ikke dahlinia, iom det er samme brukerkonto som henger mamma25 ut. Hah, brukerkontoinformasjon er bra å ha. :-)
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Nå er brukerkonto en fin ting å ha, men allikevel ikke et redskap som gir deg full oversikt og fakta. For alt du vet kan en person ha flere kontoer....dvs flere nr. Alt du kan si er hvilken konto de forskjellige nickene kommer fra. Med andre ord kan mamma25 ha en konto nr 2 hvor RibbaHøne, lillepilk og Dahlinia brukes. Jeg tror ikke det personlig, men man kan aldri vite helt sikekrt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Det er helt riktig, det er bare ulogisk for meg at mamma25 skal henge ut seg selv. Men men, man vet aldri hva folk tenner på nå til dags så....
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Trenger man oppmerksomhet er det likegyldig hvor den kommer fra for nokså mange.
snurkle Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Neida, jeg er ingen mobber, bare en ertekrok hehe.. Jeg "tar" da aldri uskyldige småtuppene på skravle, bare de med like mange svin på skogen som undertegnede. Og bare innrøm det, sinnamamma25 var da underholdende nok ;-)
snurkle Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Jada jada, Annie... Beklager å måtte briste boblen din, men du er nå fortsatt under meg om graden av patetisk skal beregnes her... Så kos deg der nede med de andre ansiktsløse du.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 For "Annie" er en og samme person, høna. :-) HI
snurkle Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Til dere tør å tre ut av den ansiktsløse massen og slutter å gjemme dere bak anonymknappen så gidder ikke jeg å forholde meg til dere som enkeltindivider, så ja - dere er en og samme person!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 - Og det sier du, med to kontoer og eks antall nick. Dust!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå