Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hei lurte på når det er vanlig å få innkallelse til ultralyd. Er nå i uke 16+1 og har ennå ikke fått time?
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hum...da ville jeg kansje begynnt og etterlyse... fikk min uke 12, det vil si 6 uker før jeg skulle på ul. Men kan jo varriere litt fra sykehus til sykehus
polarn & pyrene Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Ta en telefon til legen din og hør. Jeg gikk selv og venntet og når jeg nermet meg uke 17 hadde jeg fortsatt ikke fått så jeg ringte min lege og NEi den hadde hun ikke sendt, hadde glemt bort det. Så jeg fikk beskjed bare noen dager føe jeg skulle dit.
Hilde_85 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 fikk det bare en uke etter at jeg var hos legen, og da var jeg vel ikke mer enn 8-9 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Hei igjen=) Ringte til klinikken i dag.... fikk time 9 januar=) Gleder meg! Eneste triste er at eg ikke har en å dele den gleden med.... men men. Tusen takk til dere som har svart.... og godt nytt år.
hmmm? Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 ta med deg en venninne eller kompis? Hvis ikke du finner noen kan du sikkert finne en her inne som gjerne støtter deg og blir med ;o) godt nytt år ) jeg skal forresten på UL den 8 januar... gleder meg masse jeg også ) lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Hæ skal man på UL på sykehus? Jeg skal til legen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå