Fru.Antonsen Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jepp, da er det 29.12-07 og jeg har termin... Var på kontroll igår hos jordmor og fikk vite at alt er i orden der og "klart til avgang". Babyen har synket nok, nedpressingene er vanlige, at men går konstant på do og er sliten er bare forberedende til fødselen. Og jeg er spekulantenes ekspert nå, blir det en enkel fødsel? Eller en komplisert? Hvor lang blir den? Må jeg ta keisersnitt? Er alt i orden med babyen? Tenk om hun dør av navlestrengen? Eller krybbedød etter fødsel? Tenk om jeg skal holde henne også mister jeg henne? Tenk om hun blir sånn kolikk baby? Og dette her er visst også bare forberedende til fødsel. Jeg gleder meg masse uansett hvordan hu kommer og hvordan ting blir. Jeg prøver etter beste evne å ta ting som det kommer men tankene driver meg til vannvidd! Og jeg tror det verste er det at man har tid å grue seg på og spekulere på. Jordmor sa og at jeg skal på ny kontroll 4. januar og hvis ikke babyen har kommet til da skulle jeg gå innunder sykehusets register og bli vurdert å starte fødselen 11. januar. Og da er jeg jo spent på det og da... Og det å slappe fult og helt av.. Jo jeg gjør det på visse måter men på andre måter ikke. For da går det veldig i tenk om hvis om dersom osv. Måtte bare lufte trykket litt, jeg vet det skjer one way or another når det skjer og at jeg håper det ikke skjer nå før januar men disse tankene gjør meg sprø as
<3 qleopatrice <3 Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Helt normale tanker, bekymringer og følelser. Men når babyen kommer ut av deg, så glemmer man alt annet.... og ting faller naturlig. Vi er skapt for dette, og er det mest fantastiske man får oppleve i sitt liv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå