Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg bare rører litt rundt i gryta.............
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 best for deg!!! hva faen er det du holder på med?????????????????????? prøver du å skape furore der inne blant dårlige og ferske udugelige småmødre????? går det ellers bra med deg:-)
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg tror 90 % av de der inne skjelver i buksene nå, med de avsløringene som jeg har kommet med. De kommer til å vrenge hodet for å finne ut hva de har sagt med hvilket nick. Moderator Hannah kommer til å få tidenes julegave med å slette gamle innlegg etterhvert som hønene får angst........hehe. Bortsett fra det har jeg det fint. Ferdig med julefeiring hjemme hos foreldrene mine.................lidelse av dimensjoner..................så derfor prøver jeg nå å snu døgnet i god gammel stil. Endelig hjemme, endelig pc og endelig trenger jeg ikke opp grytidlig for å delta på fellesfrokost. Jeg kan ta meg en brødskive i senga hvis jeg vil.......................hehe. Du da?
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Er det sånn at begge dere er "ekskludert" fra Oslotreffet grunnet bosted?
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Er jeg ekskludert? Ja, ja......................sånn kan det gå.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 jøss, så det betyr at du slapp å ha svigers på besøk som du hadde i fjor:-) Jeg for min del hater så klart at noen spiser brødskive eller knekkebrød i senga mi!! Jo da her har vi overlevd jula, med både omgangssyka og tilbehør... hqr hatt de årlige familiesammenkomstene, så magen er fullstappa og jeg må vel roe meg før jeg går under kategorien trøstespiser og lat faen her inne:-)
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2007 Sardinia.......................nesten litt sjarmerende det. Greit..............da har jeg vel eksludert meg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Jeg får ikke lov til å være med pga uanstendig oppførsel fra trøndertreffet:-)
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2007 He he..................du gir meg så mange vakre bilder i hodet mitt............trøndersk flatfyll(bringer gamle minner)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 Nei da... oppførte meg faktisk bra:-) hmmm .. trøndersk flatfyll er noen år siden det ja:-) Men du bor ikke her oppe!!! Jasså... du har vel ikke rotet rundt med trøndere du også nå da?????
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2007 Og nå skal jeg ut og røyke..............for det hører jula til! Men bare ute........bare griser som røyker inne!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 heyyyyyyy.. jeg røyker inne og er langt i fra noen gris... Har så sterk vifte at til og med håret sitter fast i filteret i vifta når jeg er ferdig med røyken:-) må bare bryte av så god natt til deg:-)
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. desember 2007 God natt, god natt................grisen min!
Eat sardines and die Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. desember 2007 De som ikke har deltatt på trøndersk flatfyll en eller annen gang i sitt liv, har ikke levd et skikkelig liv...................hehe.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #16 Skrevet 29. desember 2007 jeg er faen meg ingen gris:-) jeg skifter sengeklær oftere enn du skifter truser, så bare rull inn puppene vennen:-) god natt... *smaaaaaaaaaaaask*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå