Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Når jeg har sammentrekninger? Det er jo det dem gjør på sykehuset:=) For å tømme termene men også for å få fortgang
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Det har jeg også lurt på når den tid kommer, kan man gjøre det selv, sette ett microlax klyster sånn man får på apoteket.. det hadde jeg tenkt til om det ikke var noe som talte imot:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 det kan du gjøre selv hjemme ja,for det første får du tømt deg og for det andre setter det gjerne litt fart på riene. lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Klart du kan! Jeg for min del spurte om jeg kunne få det på sykehuset,for rakk det ikke hjemme.En av sykepleierne spurte om jeg trengte hjelp, men jeg takket pent nei,og ordnet det alene på do. Gikk helt fint. Greit å slippe å bekymre seg for at det skal komme ut mer enn det bør;)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Bare så synd jeg måtte få hjelp til det når jeg skulle føde sist....klysterflaska er jo kjempe stor hehe:=)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Microlax er bare et miniklyster som gjør at man får tømt bare nedre del av tarmen. På sykehuset får man et klyster som er ca.100 ml. Det fås også kjøpt på apoteket. Og det settes inn ved hjelp av rektumsonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå