Gå til innhold

Erfaringer med sykkelvogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil kjøpe sykkelvogn, og lurer på om noen har erfaringer med dette. Jeg ser prisene varierer veldig, fra mange 1000 superfancy multisporty saker som du trenger både bikkje, sykkel og ski for å utnytte til fulle, til ganske rimelige vogner som en kan hekte på sykkel eller dra med håndkraft. Erfaringer noen? Er de trygge, gode, lette å håndtere, liker barna dem, hvor gamle var ungene når de begynte å sitte i en slik? Går det an å feste bilsete i? osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut www.chariotcarriers.com

 

Utvilsomt de beste sykkelvognene med mange bruksegenskaper! Og du får masse utstyr til feks spedbarn (bag). Vi har hatt vår i 3 år og bruker den daglig - helt fantastisk! Kan bestilles fra Danmark eller USA. I Norge er den knall-dyr! Sjekk evt Finn.no....

Skrevet

Takk for tips heldigec, denne ser jo flott ut, men er litt i overkant prismessig - er det flere med erfaringer?

Skrevet

Joda den er dyr men vi synes den er verdt det. Kostet vel 4500,- fra statene tror jeg...

 

Men pass i alle fall på at det er bra fjæring og god sittekomfort for barna samt at den virker solid.

Skrevet

Har gode erfaringer med sykkelvogn fra TREK!!

Har hatt en slik i snart 4 år og den har vi brukt daglig.

Var dyr da vi kjøpte den, men disse får du tak i rimelig på FINN.

 

Den er komfortabel, sikker,har god plass, plass til baggasje,mulighet for å gjøre om til trille.

Anbefales!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...