samuraibeibi Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg vil kjøpe sykkelvogn, og lurer på om noen har erfaringer med dette. Jeg ser prisene varierer veldig, fra mange 1000 superfancy multisporty saker som du trenger både bikkje, sykkel og ski for å utnytte til fulle, til ganske rimelige vogner som en kan hekte på sykkel eller dra med håndkraft. Erfaringer noen? Er de trygge, gode, lette å håndtere, liker barna dem, hvor gamle var ungene når de begynte å sitte i en slik? Går det an å feste bilsete i? osv.
heldigec Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Sjekk ut www.chariotcarriers.com Utvilsomt de beste sykkelvognene med mange bruksegenskaper! Og du får masse utstyr til feks spedbarn (bag). Vi har hatt vår i 3 år og bruker den daglig - helt fantastisk! Kan bestilles fra Danmark eller USA. I Norge er den knall-dyr! Sjekk evt Finn.no....
samuraibeibi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Takk for tips heldigec, denne ser jo flott ut, men er litt i overkant prismessig - er det flere med erfaringer?
heldigec Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Joda den er dyr men vi synes den er verdt det. Kostet vel 4500,- fra statene tror jeg... Men pass i alle fall på at det er bra fjæring og god sittekomfort for barna samt at den virker solid.
2erperfekt Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Har gode erfaringer med sykkelvogn fra TREK!! Har hatt en slik i snart 4 år og den har vi brukt daglig. Var dyr da vi kjøpte den, men disse får du tak i rimelig på FINN. Den er komfortabel, sikker,har god plass, plass til baggasje,mulighet for å gjøre om til trille. Anbefales!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå