Gå til innhold

Til hel....med mannfolk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

BL sier så fint han ska være der å stille opp og hjelpe. Men når eg har trengt han, tror dere han stiller opp????? NEI=( Spør eg han om en enkel tjeneste, så kommer alltid det samme svaret: Eg får se, gir en lyd senere. Hører eg fra han senere??? Nope. Og på toppen av det hele driver stefaren min bare kjefter og kjefter. Greit, han har problem med sinnet. Men herregud......... det finnes grenser.

Har prøvd en stund å oppnå kontakt med BL uten håp. Grrrr.... blir så sinna!!! Og frustrert..... heretter ska eg kun tenke på den lille som ligger og koser seg i magen min. Så no har eg slettet nr og har ikke tenkt å ta kontakt med BL. Har sagt til han at vis han være far så ska ikke eg hindre han.

Og noe besøk hos mutter'n og stefaren min orker eg ikke på en stund.

Måtte bare få dette ut av systemet, det spiser meg nesten opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du forventer vel mye av en stakkars bekkenløsning.

Skrevet

hehe... såg d etter eg hadde lagt d inn. Mente barnefaren, men d skjønte du sikkert. Det eneste eg forventer av barnefaren e en klem og se at han gidder å stille opp en i blant når eg trenger d. Sliter litt me bekkenløsning oxo.

Skrevet

Du må alltid svare så tåpelig!!!!!!

Skrevet

Nei, det må jeg så aldeles ikke.

Skrevet

Du gjorde rett i å slette nummeret hans. Folk som er mer til hinder enn til hjelp har du ikke behov for i livet ditt.

Skrevet

Helt enig. Slett nummeret hans. Så kan du ta kontakt igjen når han har kjerpet seg!

Skrevet

Er så enig,mannfolk er no dritt!!

Strever også med en bf som lover og lover,men aldri gjør noe med lovnadene sine.

Har bedd idioten reise til h...... og tenke over hva han vil,for skal det være sånn klarer jeg og den lille i magen oss utmerket alene.Vet hvertfall at jeg bare har meg selv å forholde meg til da!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Blir så sinna!

Skrevet

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor dere lager barn med disse mennene som dere er så forbanna på? Er dette kvaliteter som har kommet som lyn fra klar himmel etter at dere er blitt gravide, eller burde dere kanskje tenkt dere om et par ganger før p-pillene ble kastet? Er ikke noe problem å vente med å lage barn til man finner en mann man virkelig ønsker å få barn med. Som man reder ligger man, mener nå jeg...

Skrevet

I mitt tilfelle så funket ikke p-pillen noe særlig. Kjente bf i 1 år før vi tok steget videre. At eg skulle bli gravid var ikke planen.... han hadde håpet at eg tok abort. Noe eg ikke har lyst til. Men han overlot valget til meg. Så no er eg kommet i uke 18 og det har endelig gått opp for han at eg skal beholde den lille. Han sier han skal være her hele veien.... men det har bare blitt til det motsatte. Så her sitter eg ensom og forlat. Humøret har vært langt nede og eg er helt tappet for energi. Så eg har gitt beskjed at eg vil ikke ha noe med han å gjøre før han har bestemt seg. Må prøve å tenke litt mer på meg og den lille nå. Ikke misforstå meg... bf er snill og grei. og vil egentlig være her og stille opp. Men han fikk litt av et sjokk. Har fremdeles store følelser for han og håper at han snart tar til fornuft. Vet han er veldig ansvarsfull og han pleier ikke å stikke fra noe.

Skrevet

Lykke til! Håper ting ordner seg for deg. Ikke nøl med å be folk rundt deg, som du kan stole på, om hjelp når du trenger det. Synes det var flott og modig av deg å følge hjertet ditt og beholdet barnet :)

Skrevet

Som sagt tidligere: Som man reder, ligger man!!

Og hva betyr det "p-pillen funket ikke noe særlig"?? Fytti, hadde jeg hatt tall på alle de damene som i sitt stille sinn bærer på en mørk hemelighet i form av å lure på menn en unge, for SÅ å sutre på hvor dumme mennene er -hadde jeg vært rik!!

Er ikke en stor prosentandel som klarer å bli gravide på p-pillen hvis de bruker de riktig! Og hvis de skulle ha spydd den opp, driti den ut eller rett og slett ha glemt den, så finnes det kondomer! Det er jentenes ansvar -til syvende og sist! Så lenge p-pillen er prevensjonsmiddelet -og hvis man ikke behersker det, bør man overlate det til mannen å finne et prevensjonsmiddel så han i allefall kan safe seg!

Stakkars disse ensomme og forlatte vordende mødrene som sjokkerer mannen med nyheten om et uønsket barn som DE bestemmer å beholde!

Disse menne burde jo bli satt i gapestokk for ikke å vite umiddelbart hvilken reaksjon som er påkrevd ,og for i det hele tatt å forvente at vi jenter skal gi de tid til å fordøye det som kreves av de!

Fanden ta de, for ikke å ha et akutt behov for å beskytte og elske dette vesenet som så brått har satt livet deres på hodet!

Nei, vet du hva? Ærlig talt!

Skrevet

Staaaaakaaaaar lille gravide pike....ja, særlig!!

Skrevet

signerer her.. Fy faen er det mulig.. Når gutten sier at han ikke vil ha barnet. SÅ faen ikke sitt å klag etterpå at han ikke stiller opp. DU har satt deg i denna situasjonen når DU valgte å beholde barnet. Stakkars mannfolk sier jeg.. Kunne aldri gjort noe sånt mot MITT barn eller mot en som ikke var verdig ...

DU frarøver barnet ditt en far , fordi du er så egoistisk.

Skrevet

At det går an å være så trangsynte som en del anonyme her.. Deilig å velte deres vrede over noen som allerede har det tøft eller?? Dersom HI gikk på pillen, og BF ikke brukte kondom, så er det i allefall ikke HUN som har gjort noe dumt her. At de burde brukt kondom, greitt, men hun visste vel ikke DA at pillen ville svikte?? Jeg og min BF "gav faen" begge to da Lille ble unnfanget, og jeg tok angrepille etterpå. Som sviktet. Og når det bor en sprell levende liten baby inne i magen er ikke abort/ikke abort to likeverdige valg! Ser ut til at mange ikke skjønner at man ikke får graviditeten ugjort!! Det går rett og slett ikke an å si at "DUhar satt deg i denna situasjonen når DU valgte å beholde barnet." For HAN valgte å ikke bruke kondom, og HAN bør ta ansvar for det han har gjort. Og hadde han brukt kondom, kunne den også ha sviktet. Eneste måten å unngå å bli gravid/gjøre noen gravid er avholdenhet. Ellers må man for pokker ta ansvar for handlingene sine?? Så den siste som er egoistisk her er HI, som valgte livet for den lille, selv om situasjonen er vanskelig. Mener dere at det hadde vært bedre for barnet å bli avlivet enn å kanskje vokse opp med bare mor??

Til HI: Veldig smart å slette nummeret. Ma tenker og føler så mye i starten og vil så gjerne dele det med BF, som kanskje ikke helt har fordøyd det hele enda. Nesten halvveis i svangerskapet fant min BF ut at han ville være far og at alle skal vite det. han gleder seg til jenta vår kommer og har bestemt navn og greier. Så jeg tror det bare gjelder å gi dem litt tid, uten å begi seg ut på stygge diskusjoner som bare skaper splid og uvennskap mellom dere. Tenk på deg og babyen så lenge, så kommer nok BF tuslende etter hvert! Masse lykke til!! :)

Skrevet

Men herregud slutt da faen å klag over at bf ikke vil innvolvere seg. når han klart sier at han ikke vil ha barn.. Jenta gjør sitt valg om å beholde. gutten gjør sitt med å ikke ville ha noe med barnet å gjøre. Så ja dere setter dere i den situasjonen ved å bli alene

Skrevet

Menn som absolutt ikke vil ha barn bør bruke kondom HELE tiden. Så har man begge sikret seg og tatt ansvar. VI tar p piller, da kan de for f*** klare å handle noen kondomer og tre dem på!

Skrevet

HALLOOO!

I mitt tilfelle var det HAN som ville ha barn - helt til jeg var 15 uker på veg, da ombestemte han seg. Hva mener anonym her man skal gjøre med slike menn ? søke sen abort så han kan få velge fritt ?? Dust..

Skrevet

Til anonym 1730: Det var HAN som ville ha barn??? Du må jammen være lettlurt.. Skulle ikke du liksom ha noe å si da?? Å få barn skal jo faktisk være en felles avgjørelse og helst litt gjennomtenkt syns nå jeg.. Makan til å behage en mann sier nå jeg... Får jo hååååpe at du også var enig da :)

Skrevet

Går da ut ifra at hun var enig? Er det mulig å være så idiot som å stille det spørsmålet engang? Var det litt flaut å ha blitt "fersket" i å være fordomsfull kanskje NN 18:02?

Skrevet

Var enige og planlagt ja, begge godt voksne med god utdannelse og jobb, kjennt hverandre i 6 år, men jo, han ombestemte seg så hva mener DU jeg skal gjøre anonym ( godt å treffe noen som har fasitsvar for alle andre ;-)

Skrevet

Et tips ville jo vært: Suck it up, ta konsekvensene og gjør det beste ut av det. Har selv vært alene med barn og det er IKKE verdens undergang -langt derifra. Man får jo leve med de valgene man tar og nå er det nå engang sånn at det er VI som bærer disse barna i magene våre da, så hvis vi da er så uheldige å treffe på menn med dårlig dømmekraft, får vi ta konsekvensene på egen hånd da og gjøre livet til et bra sted å være alikevel. Hjelper fælt lite å være bitter og spre galle om menn hele tiden!

Skrevet

Og du, Maria8 -du vet hvor du er eller?

HI burde vel kanskje vurdert å legge dette innlegget på et annet forum en krangle hvis det var sympati og støtte hun var ute etter?? Her er det sinna, hormonelle, kverulerende damer -og jeg for min del har ikke mange rosende ord til ei med øya vidåpene har satt seg i en sånn situasjon! Jeg tror heller IKKE NOE på de som påstår at p-pille eller angrepillen ikke funket. Da kan dere rett og slett ikke brukt den riktig!

Skrevet

Hm, de går vel an å være sinna og hormonell uten å være direkte stygg med noen i en vanskelig situasjon.. Men du har vel rett, jeg er nok litt for lite sinna og slem til å være her inne, sorry! :) Hvordan skal det forresten være mulig å ikke bruke angrepillen riktig da?? (p-pillen går vel an å glemme, eller spy/ha løs mage) Men EN angrepille, lurer på hvordan jeg skulle ha greidd å tatt den "feil". Jeg har hatt sex EN gang i 2007, med en mye yngre fyr som jeg ikke kjente så godt. Skjønte jo raskt at det ikke var særlig smart, og prøvde i det minste å ta ansvar i etterkant med en angrepille, men hun lille i magen min ville visst bli til mot alle odds.. :) Jeg og BF var på Amathea for å få råd om hvordan vi skal takle dette her, og dama der fortalte at hun nektet å tro at angrepillen er mange og 90 prosent sikker, for en stor del av de som kommmer gråtende dit har tatt den. Så jeg for min del har fått bevist at dette ikke bare er en påstand. Forresten så har jeg maila med importøren, som forklarte at dersom eggeløsningen har skjedd, eller skjer før pillen blir tatt (72 timers frist av en eller annen uforståelig grunn, syyyke greier!) så har pillen INGEN effekt. Altså, om man har ubeskyttet sex i en "usikker" periode er det liten sjangs for at den skal funke i det hele tatt, og det tror jeg ikke det er mange som vet.

Til HI: Hadde alle BF som ønsket abort i starten fått viljen sin, hadde det nok blitt en drastiskt nedgang i folketallet!! Hold hodet kaldt og vær tolmodig. Det ordner seg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...