Gå til innhold

Klarvondt i benet?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har klarvondt i venstre ben. Ligger ganske langt oppe, kanskje opp mot lysken..... er det flere som sliter med slikt????

Noen gode råd?

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært plaget med dette?

Skrevet

Ordet forteller vel det meste vil jeg tro:-) Man har vondt og kjennes ut som om man er veldig sliten i benet...

Skrevet

prøver å dytte en gang til jeg :-)

Skrevet

klarvondt? Veit ikkje heilt kva det betyr eg..:)

Du seier lite om korleis smerten kjem, om den er konstant eller kjem i periodar og eventuelt om det er spesielle ting som gjer smerten verre...

slik du beskriv det så kan årsaka for smerten vere så mangt; bekkenløysing, sener/musklar i spenn, eller sener muskler som har forstrekt seg eller anna.Det vil difor vere vanskeleg å gi råd til deg då råda vil variere altetter kva som gjer at du har vondt.

Viss det er bekkenløysing er det nok best å halde seg i ro og ikkje belaste kroppen for mykje, i andre tilfeller er det kanskje betre å trene/tøye/belaste?!

Beklagar at eg ikkje kan vere til meir hjelp.

Skrevet

Har hatt slik før jeg ble gravid også så er ikke bekkenløsning. Som jeg skrev over her så er jeg så sliten i benet at det er vondt. Dette er en konstant smerte over tid. Ingen strålinger og ikke noe spes som gjør det verre elle bedre... OG det er ikke senestrekk for det vet jeg hvordan føles ogeå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...