Gå til innhold

Kobberspiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:-)

Jeg satte inn en kobberspiral ca 7 uker fødsel, er nå ca 2 mnd siden.

Jeg har blødd siden da, med bare en eller to dagers mellomrom. Når det ikke blør, er det rosa utflod som oftest.

Begynner å bli litt lei, i å med at jeg må gå med bind eller ob konstant fordi jeg kan begynne å blø når som helst.

Er det flere som har opplevd dette, hvor det har roet seg, eller har det bare fortsatt?

Jeg har også merket en del smerter i livmorområdet de siste dagene.. Noen ganger gjør det kjempe vondt om jeg presser der, å det kan være vondt å ha sex. Stikke lignende smerte.

Kan også beskrives litt som den samme følelsen som var de første mnd jeg var gravid, hvor det kan kjennes ut som det er en ob i skjeden. (dette er ikke vondt altså)

Jeg må si jeg blir litt frustrert, i å med at jeg har en blodsykdom som gjør at jeg ikke kan bruke annen prevensjon enn: Cerazette (denne p-pillen har jeg blitt gravid på to ganger så det er ikke ett alternativ lenger) , kobberspiral (som jeg bruker nå). Er sikkert andre prevensjonsmidler, men jeg vet ikke om noen som det ikke er hormoner i, å som er SIKKERT.. (vet ingen prevensjon er 100% men må ha noe som er ganske sikkert isåfall)

Skal jeg vente en stund til for å se om blødningene stabiliserer seg, eller skal jeg kontakte lege?

Er evig taknemmelig for svar!:-)

God nyttår!

Klem fra lile meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sånne erfaringer som du har. Jeg synes du skal kontakte lege for å sjekke om den sitter som den skal. Høres jo ikke slik ut... Lykke til!!

Skrevet

Ja jeg trur jeg får gjøre det, rett å slett!!:-)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...