Gå til innhold

Hva mener du er den BESTE sportsvogna???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du fortelle litt om den?? Og føler du at babyen/barnet ditt har det behagelig i den??

Jeg føler på en måte at jenta mi ikke er helt trygg i sportsdelen sin. Ho er 6 mnd. Når vi har den helt lagt ut(den blir ikke helt flat), så kommer ryggen under kalesjen! Og ryggen er støttet opp av stropper man kan stille frem og tilbake. Når posen hennes ligger nedi, så er det som om den nesten detter nedover... Tror kanskje jeg er hysterisk her nå, men liker den ikke. Det er en basson xlander xt og bagen hennes ble for liten da ho var 5 mnd.. ho er ikke stor heller. Føler jeg er drittlei hele vogna!!!

Hjelp meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært fornøyde med sportsvogndelen i begge vognene vi har, men bugabooen er en vogn av en annen klasse. Tuppa elsker vogna si og vil helst sitte i den dagen lang, tror hun føler at hun får bedre oversikt i den enn hva hun gjør i emmaljungaen.

Skrevet

TFK Joggster Twist! Ingen over, ingen vedsiden! Det er en vogn som er lang i ryggen, 2 årringen min har enda goood plass, og han er en lang 2 årring! Ryggen kan legges nesten fal, mer enn godt nok for en på 5-6 mnd! Den har en av de største bagene på markedet, lun og god! Svingbart fremhjul og skivebrems på bakhjulene. God, lun og lydløs kalesje med integrert myggnetting. ogna blir veldig liten og kompakt sammenlagt, og lett å bære med seg over skulderen. 13 kilo. Ryggen reguleres med solide glidelåser og har 4 innstillinger.

Elsker vogna mi!!!

Lykke til med valget av ny vogn! ;-)

Skrevet

Mutsy Urban Rider.

Strålende fornøyd.

4 hjuling med svingbart understell, kan legges flat i ryggen, har lufting så teppe foran åpningen ikke er noe probel, kikkeluke i taket, sportdelen kan vendes begge veier, ++++

Jeg kunne ikke tenke meg noen annen vogn:)

Eneste jeg ikke jubler for er at handlekurven under er litt snau for shoppinggale meg;)

Skrevet

Tittet på en teutonia mistral i dag. Den virket veldig grei...Noen som har noe erfaring??

Skrevet

Har hatt en Teutonia Mistral Sport til snuppa vår, kjøpte den i des 04 da snuppa var 6 mnd. Har ikke så mye å klage over på vogna. Det eneste må være at kurven under vogna er litt liten, men de tåler jo ikke mer en 5 kg uansatt str. Snuppa sov dupp til hun var 2 år og 9-10 mnd hos dagmamman i vogna si. Mener at liggelenden på vogna er 90 cm, det er kanskje i minste laget. Selv om snuppa passerte 100 cm på 3 års dagen sin, sov hun greit i vogna med voksipose, ullpledd og bøyde bein.

Nå har ikke jeg hvert ute å sett på vogner etter jeg kjøpte denne, men jeg tror jeg hadde kjøpt samme vogna igjen (den ble ødlagt når vi var i syden i des i fjor, kun som sove vogn etter det). Jeg angrer ikke på at jeg brukte 4800 inkl lufthjul på vogn i sverige:)

Skrevet

Tusen takk for svar;);) Må sjekke ut alt ganske nøye nå, for vil ikke kjøpe en ny vogn som jeg ikke er fornøyd med igjen!

Skrevet

Hei Maria!!

Sorry for ikke svart på mld di.. uff.. litt treg.. lagt rett ut med sykdom.. håper du fant ut av det...

Jeg vil også anbefale teutonia mistral.. den er KJEMPE god.. elsker den vogna! Mathias har god plass i den, god å trille, kjempe kjekt med vendbart styre... veldig fornøyd!! Eneste er jo at det er litt liten plass under da.. men mne..

det er forresten tilbud på den på siljes nå.. 3500 tror jeg ;)

klem

Skrevet

Hei;)

Håper du blir bedre snart;)

var på siljes i dag se! Og likte vogna såååå godt! Den var beige den som var der og elsker fargen også. Prøver å overtale kællen her nå..hehe!

Har ikke du flere vogner??

Skrevet

hehe.. jo forandring fryder vettu.. neida..

har en simo duo.. brukte den til han var 6 mnd.. men syns sportsdelen var så stor.. så da ble det teutoniaen.. også har jeg en paraply trille som vi brukte i tyrkia ;)

kan absolutt anbefale den altså.. kjempe kjempe god.. og lett å løfte ut og inn bilen.. jeg må løfte den opp noen trapper også.. ikke noe problem.. ;)

jo, takk... håper jeg blir bra snart jeg også.. skulle egentlig vært på middag hos noen venner.. men men.. bort på nyttårsaften da.. så håper å bli frisk til det..

dere skal på nyttårsaften da? Uff.. begynner forresten å jobbe til torsdag også.. hjelp!! gruer meg!

Skrevet

Oi!!! ja, det kan jeg forstå!! Jeg skal heldigvis være hjemme med snuppa i minst to år;) Så vi får leve på kællens lønn frem til det. Klarer ikke tanken på å dra fra ho..hehe, men har stor forståelse for at man går ut i jobb etter ett år;p Men blir nok et kjipt år til neste år med tanke på økonomien vår. Håper du vil trives i ny jobb;) Hvor er det igjen??

Nyttårsaften ja... da skal vi være hjemme her hos mamma. Bor jo her nå pga den forbaskade soppen!!!

I dag sovnet Julia i armene mina da ho spiste kveldsgrøten sin.. det var deilig. Har hatt endel skriking ved leggetid i det siste. Så vi bare la ho rolig ned i senga si og det kom ikke en lyd. Var så nydelig vettu;);)

Fått brev fra kirken ang synginga??

Skrevet

Måtte bare spørre.

Bor dere i Fr stad eller??

Hihihi kjente igjen siljes se;)

Jeg bor også i fr stad;)

Skrevet

Hehe;) Ja, vi bor i fredrikstad!!

Du er ett år eldre enn meg. Hvilken u.skole gikk du på?? og videregående? Spennende om jeg vet hvem du er;)

Skrevet

Hihihi

jeg gikk på Nøkleby barneskole og Cicignon ungdosmskole og Greåker vgs.

Er fra Lisleby,bor nå i oredalen.

Du da??

Skrevet

Cicignon barneskole, kråkerøy ungdomsskole og frederik II videregående! Bor på Begby nå, men alltid bodd på bysiden før ved fr.stadbrua;)

Da er det ikke sikkert jeg vet hvem du er;p Gikk du i klassen til Mona karstensen på cicignon??

Skrevet

Vi gikk i paralell klassen.Men var sammen på slik abc gruppe.

Har du hjemmeside eller??

Skrevet

Jeg har en Brio til minsten. Den er til å legge helt ned i ryggen, og han har brukt den siden han var 6 mnd.Det er romslig. Han er nå en stor to åring. Får faktisk plass til en stor, gammeldags voksipose pluss gutten:) Er brukt veldig mye, flere timer daglig og det forundrer meg hvor holdbar den er. Er god å trille i tillegg. Kanskje litt stor når den legges sammen, men fikk det greit med fly. Ikke var den spesielt dyr heller. ca 2500,-

Skrevet

Har lagtd eg til,må godkjenne da;)

Ja har hjemmeside å vi.

www.linnmathea.piczo.com

Skrevet

Linn;

Nå har jeg tittet litt på siden din og på facebook;) Husker ikke å ha sett deg..hihi;)

Så morro at dere skal gifte dere!!! Og for en nydelig jente dere har!

Skrevet

Så koselig da;)

Har du lagt meg til på facebook???Må se på din side å...

Skrevet

Legg meg til på msn æ...

[email protected]

Kan ikke si og ha sett deg heller hehehe.

Vakker liten tulle dere å;)

Må få høre om bryllupet deres å..har du flere bilder av kjolen osv??

Kan jo snx mere på msn;)

Skrevet

Vi har teutonia spirit s3 og den kan jeg iallefall ikke anbefale.. Den har samme sittedel som mistral da, men jeg synes sittedelen er trang og kort. Sønnen min er ikke lang for alderen og når han sitter er halve hodet over kanten og føttene oppå kanten på fotbrettet. S3 tipper lett, elendig på snø og han liten handlekurv. Men det er innmari god å trille på sommeren og asfalt da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...