* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 skal vi ikke starte en sånn "hvem husker vi tråd" hehe....da blir det fart i sakene her...husker fra sist...*grøss*
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hva skjedde sist?
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 mange sure miner av de som ikke ble husket...mulig det har vært sånn tråd her etter det, men tror de "faste" husker det...
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 hehe jeg husker en haug med folk men er altfor trøtt til å ramse opp. så da sier jeg bare... jeg husker dere alle sammen. ihvertfall de som er aktive. tror jeg. eller noe sånt.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 var det noen som ble sinna fordi de ikke ble husket? Husker bare jeg poengterte at det ikke var vits i å skrive en liste på 10 nik og si "3 av dem liker jeg ikke". for da bare grubler folk på om det er dem. men så er jo jeg godhetens vokter også da=P
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2007 hehe..greit å si det sånn, jeg er også for trøtt til å ramse opp navn.... men er jo noen som stikker seg litt mere ut enn andre da, og mange er jo de gode gamle så......
* 5 om dagen * Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 ja, sånn var det den saken var ja.... jeg synes også det gikk over grensene.liker en ikke folk kan en jo heller sende en pm, og ikke legge det ut her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå