Gå til innhold

noen som plages med ribbena???


LilleMillaMedKeiserogenPrins<3

Anbefalte innlegg

Har kjempevondt i ribbena om dagen, og ryggen. vært plaget med dette i over en mnd nå. og er skikkelig slitsomt. klarer ikke sitte lenge av gangen, å det er best å ligge.. kjedelig i lengden.

ellers skal jeg ikke klage. lagt på meg litt over fem kilo, og er 32+1 idag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, er 34 uker idag og har vært plaget at lillegutt kommer borti/sparker meg i ribbena i noen uker nå. Blir helt øm og sår... Skal bli godt å bli ferdig nå:-)

I motsetning til deg så har jeg lagt på meg en god del jeg da, har vel kommet opp i 17 kg nå...

La på meg totalt 24kg i forrige svangerskap, så jeg havner vel sikkert et sted rundt der denne gangen også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har hatt litt vondt i ribbeina da lillegutten min har sparket og dyttet på de, sliter med bekkenløsning så korsrygg er helt ødelagt. har lagt på meg hele 20 kilo jeg, så håper jaggu meg det er slutt nå ;) hehe

ser ut som en hval menmen, får kvitte meg med de når gutten er ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også det samme problemet som dere beskriver. Jeg har hatt detnå i over en måned - er bare 164 høy så jeg har ikke så lang overkropp. Veldig øm og sår som dere sier og aller best hvis jeg ligger flatt ut - har heldigvis ikke problemer med å ligge på ryggen (slik som er vanlig å ha)!! hadde ikke vært mange stillinger igjen da..hehe. Nå er det jo snart over så det er bare å holde ut de siste ukene - jeg begynte på uke 35 i dag og har gått opp ca 12 kg.

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde litt vondt i ribbeina i uke 27 ca..men det ga seg.

Er 31+6 idag og har ikke noen problemer der idet heletatt.

Jeg vet (pga at jeg førte dagbok) at med førstemann verket jeg sinsykt i ribbeina rundt disse tider, men at det ga seg rundt uke 33 da.

Jeg vet ikke hvorfor det er anderledes denne gang, men jeg er bare glad altså..ingen klaging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...