Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Siden du er en av de få mennene her inne er du selvfølgelig gjenstand for mye nyskjerrighet. Fortell oss litt om kjæresten din da! Er hun pen? snill? hvorfor falt du for henne? hva gjør henne spesiell?
danieI Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 hva er intressant med det? jeg sovner her jeg sitter natta
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Det er bare nyskjerrighet og ingenting mere enn det.Natta
danieI Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 jeg kan godt fortelle deg (og resten av dibhønene) litt om henne. hun er penest hun er snillest jeg falt for henne fordi....vi har super kjemi, hun tenner meg lettest, hun har en fantastisk personlighet, hun er voksen nok jeg kan ikke sette fingern på hva som er så spess med henne, men jah..det er hele pakka....hun er utrolig grisenydelig tvers igjennom og jeg er selvfølgelig veldig gla i henne sukk
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Kan jeg få snakke med deg på msn hvis jeg spør pent ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå