Gå til innhold

Hva skal jeg si på nyttårsaften???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med en skikkerlig bra unnskyldning!??! Skal bort, men ikke lenger en ca 1,5 km så vi trenger kjøre bil hjem på natta! Har absolutt ikke lyst til å fortelle det til noen enda. (6+0)

Takk til alle som vil svar meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leter du etter unnskyldning for ikke å drikke?

Si at du går på pennicillin.

Skrevet

kyssesyken. da er du tålig oppegående etter en stund, men kan ikke drikke på ca 4 mnd ;-)

bare si at du har hatt veldig hoven hals..og sånn. hehe

Skrevet

du får kjøpt vin flasker på polet med skrukork! de er helt geniale, kjøp en sånn, tøm ut innholdet og fyll på med en alokholfri vin!! funker det :0)

Jeg fant ut 2 dager før vi skulle på helge tur til riga med 18 venner at jeg var gravid! lurte hele gjengen og kjøpte alkohofri øl og drinker uten alkohol uten at noen merket det på utestedene..hehe..fornøyd med den!! Lykke til på nyttårsaften da!!

Skrevet

Du MÅ vel ikke drikke på nyttårsaften? Er jo bare å si takk, men neitakk jeg har ikke lyst på. Og stusser folk du er sammen med på hvorfor du IKKE drikker, er vel svaret at man ikke trenger å drikke for å kose seg. Og må du komme med en unnskyldning, så bare si at du ikke føler deg vel, 'jeg har vel fått det mageviruset som går' eller alkoholfri vin er jo ett svar.

Skrevet

Bare si at det er din tur til å kjøre hjem da!! :)

Skrevet

jeg skal si jeg er årets nyttårssjåfør :)

jeg er ikke mere en noen uker på vei, og vil helst ikke nevne noe til noen enno. så jeg har "ofret" meg og skal være sjåfør for kjæresten min ;)

Skrevet

Jeg støtter forslagene om å være nyttårssjåfør eller drikke alkoholfri vin. Magevirus og penicillin er litt oppbrukt? (Dessuten kan man vel drikke alkohol+ penicillin? Det var vel bare tidligere man ikke kunne det?). Jeg vet at mine venner hadde hvertfall ikke trodd på det.

Skrevet

Ikke gjlr noe nummer ut av det!

Si nei takk og at du kjører dersom du blir tilbudt. Evt ta med deg en flaske alkoholfri vin. Dersom du vil, kan du kjøpe alkoholfri vin, og bytte etikettene bare! Slipper da å styre med å helle ut og over. Kan da ha en med opptrekker - kork.

Si ja takk til en drink, si skål og la samboeren din drikke!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man må ha en unnskylding for ikke å drikke. Er vel bare å si at du ikke skal drikke den kvelden. Må folk vite hvorfor? Minner litt om drikkepress hvis man ikke kan gå på fest uten å drikke. Jeg er ikke avholds, men har jeg ikke lyst til å drikke så gjør jeg det ikke. (drikker selvfølgelig ikke når jeg er gravid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...